دانستنی های جنسی

تقویت قوای جنسی با ورزش

آیا با کمک گرفتن از تمرینات ورزشی می توانیم وزنمان را کاهش دهیم و چگونه این امر میسر خواهد شد چه نوع تمرینات ورزشی می توانند به تقویت قوای جنسی کمک کنند مانع اختلالات جنسی در افراد مختلف شوند . پیاده ‌روی سریع از طریق بهبود گردش خون می ‌تواند به درمان اختلال در نعوظ ، کمک کند .

کنترل هیجان با ورزش

دکتر فیزیولوژیست ورزشی نوشت : روانشناسان و دانشمندان فیزیولوژی معتقدند که هیجانات روانی منفی علت اصلی بیماری‌ ها است . التهاب و هیجان هنگامی که در انسانی پیدا شود .

  • کمبود ویتامین‌ها
  • زخم معده
  • جنون و دیوانگی
  • بیماری‌های اعصاب
  • بیماری‌های روانی
  • قلب و عروق و …

از آن سر چشمه می‌ گیرد . 99 درصد از اختلافات زناشویی در نتیجه هیجانات آنی است و طبق آمار ، 60 درصد از حمله ‌های عصبی در اثر عصبانیت و هیجان ناگهانی است . عدم تعادل دستگاه عصبی احشایی ، بیماری ‌های معده و روده را سبب می ‌شود . دکتر ادوارد بودلسکی ثابت کرده است که بیماری قند مستقیماً از هیجانات عصبی حاصل می ‌شود ، که تعادل شیمیایی بدن را به هم میزند .

ورزش با مقاوم کردن اندام ‌ها و دستگاه ‌های بدن و از همه مهمتر سیستم ایمنی بدن ، از بروز این ‌گونه هیجان‌ ها مقابله و در صورت وجود هیجان آن را تعدیل می ‌کند . همچنین بوسیله تقویت سیستم اعصاب و تسکین اسپاسم‌ های عصبی ، به مقابله با بیماری‌ های عصبی و فیزیولوژیک می ‌پردازد .

استرس و روش مقابل با آن

فعالیت ورزشی که مردان برای داشتن رابطه جنسی بهتر می ‌توانند انجام دهند . به غیر از داروهای جنسی ، فعالیت ورزشی منظم می‌ تواند بهترین درمان برای بهبود زندگی جنسی یک دکتر پیت مک کال ، متخصص فیزیولوژی و مربی شخصی در انجمن آمریکایی فعالیت ورزشی ( ACE ) می ‌گوید : 3 تا 4 بار ورزش کردن در هفته می ‌تواند کمک شایانی به تکنیک جنسی ، انعطاف پذیری مرد یا زن داشته باشد .

تمرینات قدرتی

تمرینات قدرتی و وزنه ‌ای تمرینات قدرتی می ‌تواند آن چیزی باشد که پزشکان برای زندگی جنسی شما دستور داده ‌اند . علت : وزنه ‌برداری باعث تولید تستوسترون می ‌شود که پیش نیاز اولیه برای تحریک جنسی مردان به شمار می‌ رود .

انجام تمرینات قدرتی با تعداد 10 مرتبه تا مرز خستگی با افزایش سطوح تسوتسترون قدرت و توان جنسی را افزایش می‌ دهد . تمریناتی مانند :

  • دراز نشست
  • شنا سوئدی
  • تقویت ماهیچه‌ ها و تقویت شانه ‌ها
  • سینه و عضلات شکم

به شما کمک خواهند کرد تا رابطه جنسی بهتری را تجربه نمایید . از آنجایی که ماهیچه ‌های بالاتنه ، در حین مقاربت جنسی مورد استفاده قرار می‌ گیرند ، لذا تقویت این قسمت از بدن می ‌تواند مقاومت و استقامت فرد را افزایش دهد .

ورزش‌های کگل(Kegels)

انجام ورزش های کگل یک فعالیت جنسی مناسب برای مردان نیز است . زیرا این فعالیت ‌ها می‌ توانند به استقامت و کنترل کمک نمایند ( از طریق تقویت ماهیچه ‌های PC یا عانه ‌ای که به شما اجازه می ‌دهند تا جریان خروجی ادرار را متوقف کنید ) . این نوع ورزش که به افتخار دکتر آرنولد کگل به این نام خوانده می ‌شود ، باعث تقویت ماهیچه ‌های کف لگن شده و در نهایت تجربه مقاربت بهتری ایجاد می ‌کند .

مک کال می‌ گوید : مردان می ‌توانند با استفاده از حرکات کگل از طریق انقباض این ماهیچه ‌ها پیش از ارضاء شدن ، انزال خود را برای 10 ثانیه به تاخیر بیندازند . این حرکت عمل انقباض را انجام می‌ دهد و سپس استراحت نمایید و هر چه می‌ توانید این فعالیت را تکرار نمایید .

تقویت قوای جنسی با ورزش

شنا کردن

از آنجایی که فعالیت جنسی می ‌تواند به صورت یک کنش مقاومتی باشد ، شنا کردن در مسافت طولانی می‌ تواند توان کلی شما را به شدت افزایش دهد . مک کال می‌ گوید : شنا کردن به میزان حداقل 30 دقیقه ، 3 مرتبه در هفته استقامت جنسی شما را بالا می ‌برد . شنا کردن یک فعالیت عالی برای کم کردن وزن به شمار می ‌رود که در نهایت رابطه جنسی لذت‌ بخش‌ تری را برای شما به ارمغان می ‌آرود .

از دست دادن چربی اضافی بدن باعث ایجاد عضلات شکم شده و شما را به عنوان زوج ‌های بالقوه ، تلاش کنید برخی از ( یا تمامی ) فعالیت ‌های فوق‌ الذکر را انجام دهید تاتکنیک جنسی ، استقامت و انعطاف‌ پذیریتان بهبود یابد . همسر شما با توان جنسیتان تحت تاثیر قرار خواهد گرفت . در ضمن به جذاب‌ تر جلوه می‌دهد .

نتیجه :

رابطه جنسی بهتر ، عنوان یک اثر جانبی ، سالم ‌تر شده و تناسب اندام بهتری پیدا خواهید کرد . انجام تمرینات یوگا هوازی پیاده ‌روی شنا کردن و مخصوصا کگل سبب افزایش میل جنسی در بانوان و پیشگیری از اختلالات جنسی در آنها می ‌شود .

پیاده روی سریع

مطالعات بر روی گروهی از مردان دارای اختلال جنسی نشان داد که فعالیت ‌های هوازی باعث افت 30 درصدی خطر اختلال در نعوظ می ‌شود . به طور مشخص ، بر اساس مطالعه‌ ای دیگر ، فعالیت هوازی که حداقل 200 کالری در روز انرژی می ‌سوزاند (معادل پیاده‌ روی سریع به میزان 2 مایل ) به طور چشمگیری می ‌تواند خطر اختلال در نعوظ را کاهش دهد .

پیاده ‌روی سریع از طریق بهبود گردش خون می‌ تواند به درمان اختلال در نعوظ ، کمک کند . پیاده روی سریع ، دویدن و سایر فعالیت‌ های هوازی ، به همان دلیلی که از حمله‌ های قلبی جلوگیری می‌ کنند ، به زندگی جنسی شما نیز کمک می ‌کنند . این نوع فعالیت‌ ها ، رگهای خونی شما را پاک نگه می‌ دارد .

نتیجه :

نعوظ طولانی ‌تر و قدرتمندتر ، فعالیت ‌های شدید مانند پیاده ‌روی سریع و دویدن ، باعث ترشح اندورفین ‌ها شده و آرامش شما را افزایش می‌ دهد . این امر می ‌تواند عملکرد جنسی شما را بهبود بخشد .

یوگا

یوگا این اجازه را به شما می ‌دهد تا در حالات خلاقانه جدید قرار گرفته و بیشترین لذت را از مقاربت جنسی خود ببرید و رابطه جنسی بهتری را تجربه کنید . مک کال می‌ گوید : یوگا به انعطاف پذیری شما کمک می ‌کند که می‌ تواند منجر به رابطه جنسی بهتر شود . برخی از متخصصان می‌ گویند تمرینات یوگا ، استقامت شما را هنگام نزدیکی با افزایش میزان انرژی ، بهبود می‌ بخشد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا