کرم برغ اصل یک سفید کننده فوق العاده قوی و دائمی + فواید و عوارض و روش استفاده

امروز در سلام یار قصد داریم شما را با کرم برغ که یک سفید کننده فوق العاده است آشنا کنیم . شاید شما هم در زندگی خود بارها در آینه نگاه کرده اید و از لکه های صورت و گاها از تیرگی پوست خود احساس ناراحتی و نارضایتی کرده اید . اما همیشه نیاز نیست که به سراغ عمل های جراحی بروید یا هزینه های زیادی بپردازید تا این مشکل را حل کنید و پوستی زیبا و شفاف داشته باشید .

این روزها همه کرم و صابون های پاکستانی را خوب می شناسند ، میدانید که هر کدام از این کرم و صابون ها خواص مختلفی دارند اما نکته ای که در همه این محصولات یکسان است ، خاصیت لایه برداری و لکه برداری است که به خوبی این کار را انجام می دهند . حالا بهتر است با ما همراه باشید تا امروز بیشتر در مورد کرم برغ پاکستانی با هم صحبت کنیم :

کرم برغ اصل یک سفید کننده فوق العاده قوی و دائمی + فواید و عوارض و روش استفاده

کرم برغ چیست ؟

کرم برغ یک نوع کرم از رسته آرایشی است که خاصیت سفید کنندگی بالایی دارد و میتواند پوست شما را در حدود 5 روز سفید و شفاف کند . در کنار سفید کنندگی خواص دیگری هم دارد ، مانند :

  • برطرف کننده جای جوش
  • رفع آلودگی و تیرگی پوست
  • ضد لک قوی
  • لایه بردار و روشن کننده پوست
  • ایجاد پوست صاف ، شفاف و سفید با مصرف مداوم
  • جلوگیری از التهاب و سوختگی
  • رفع تیرگی دور چشم
  • جوانسازی پوست

 

کرم برغ اصل با لایه برداری قوی که دارد تمام ضایعات پوستی را از بین می برد و پوستی صاف و شفاف و روشن را به شما هدیه می دهد . این محصول از راه منافذ پوست که تمیز و پاک شده اند وارد پوست شده و سلول های ملانین غیر طبیعی که بر اثر عوامل ذکر شده تغییر یافته اند را می شکند و در عرض یک ماه 3 الی 4 درجه پوست شما را زیبا و روشن می کند .

این محصول آنقدر تاثیرات خوبی دارد که حتی در بزرگترین فروشگاه اینترنتی دنیا یعنی آمازون هم با اسم ( Berg White Miracle Beauty Cream ) در حال فروش است .

کرم برغ اصل یک سفید کننده فوق العاده قوی و دائمی + فواید و عوارض و روش استفاده

کرم برغ ساخت کدام کشور است ؟

این محصول پرطرفدار به مدت چهار سال است که در کشور پاکستان در حال تولید است و نه تنها در ایران بلکه در اکثر کشورهای اروپایی هم فروخته می شود و طرفداران زیادی دارد . تا حدود یک سال پیش صابون این محصول هم در کنار آن به فروش می رسید حتی جعبه و قوطی کرم  پهن بود ، مانند دیگر کرم و صابون های پاکستانی از جمله کرم و صابون تریاک که کرم تریاک هم بسته بندی دایره ای پهن دارد .

اما نمی دانیم چه شده که این محصولات پس از جا افتادن و پیدا کردن طرفداران زیاد تغییر حالت داده و در بسته بندی های استوانه ای تولید می شوند و جالب تر اینکه تاثیرشان هم بیشتر می شود . حتی کرم تریاک هم به تازگی دست به همین کار زده و بسته بندی استوانه ای را به بازار داده است . مدت زیادی نگذشته بود که حالا کرم حسن ترک هم تغییر حالت داده و شروع به تولید بسته بندی استوانه ای کرده است .

اما تفاوتی که در این سری جدید به وجود می آید اول حذف صابون و دوم تاثیر بیشتر است که بیشتر به چشم می خورد . کرم برغ اولین شرکتی بود که دست به چنین تغییری زد و توانست با متعجب کردن مصرف کنندگان خود طرفداران بشتری را جذب خود کند . این شرکت تولیدات دیگری مانند کرم های تیوپی و … هم دارد اما در ایران فقط همین کرم برغ استوانه ای موجود است .

 

عوارض کرم برغ چیست ؟

این محصول هم مانند تمامی محصولات دیگر پاکستانی عوارضی ندارد اما اگر به شکل عجیب و نادری در زمان استفاده احساس کردید که پوستتان قرمز یا ملتهب شده است باید بگوییم از جمله افراد کمیابی هستید که به کرم های پاکستانی حساسیت دارند . اما همانطور که گفتیم این موضوع خیلی خیلی نادر است و کمتر کسی پیدا می شود که چنین حساسیتی داشته باشد .

کرم برغ اصل و خاصیت سفید کنندگی فوق العاده

از کجا بفهمیم کرم برغ اصل با تقلبی چه تفاوتی دارد ؟

همه ما میدانیم که امروزه هیچ محصول با کیفیتی نمی تواند در بازارها مدت زیادی بدون کپی و تقلب دوام آورد . کرم و صابون های پاکستانی هم گرفتار همین بلا شده اند و حالا کلی کرم و صابون تقلبی در بازارهای ایران در حال خرید و فروش هستند . برای تشخیص کرم برغ اصل با تقلبی به نکات زیر توجه کنید :

  1. در کرم تقلبی درب قوطی صورتی رنگ است و براق نیست اما در کرم اصلی رنگ درب قوطی مایل به بنفش و کاملا براق است .
  2. در تولیدات جدید این کرم در قسمت تاریخ تولید و انقضا ، کلمه ( الاصلی ) درج شده است تا بتوانید راحتتر کرم اصل از تقلبی را تشخیص دهید .
  3. در حال حاضر موارد تقلبی این کرم بسیار بسیار کم هستند اما در صورت مشاهده موارد بیشتر حتما مقاله را آپدیت خواهیم کرد .

 

روش استفاده کرم برغ

بهتر است قبل از هر گونه صحبتی به شما این موضوع را اطلاع رسانی کنیم که خیلی از افراد از برگشت پذیر بودن تاثیرات کرم و صابون های پاکستانی شکایت دارند . اما اگر صادقانه بخواهیم عرض کنیم باید بگوییم : شما حتی اگر قرص سرماخوردگی را هم طبق روش اصولی ش مصرف نکنید تاثیری ندارد . پس بدانید ، هر محصولی که طبق اصول خودش مصرف نشود تاثیری نخواهد داشت .

اما امروز در سایت سلام یار به شما خواهیم گفت که روش صحیح مصرف کرم برغ چگونه است .

هر شب قبل از خواب صورت خود را با آب ولرم شستشو دهید تا تمیز شود و پس از خشک کردن صورت مقدار مناسبی از کرم را بردارید و به صورت دورانی بر روی پوست صورت ماساژ دهید تا جذب شود . صبح پس از بیدار شدن صورت خود را با آب ولرم شستشو دهید و خشک نمایید .

برای استفاده بهتر می توانید از صابون کوسه یا صابون شیر برای شستشوی صبحگاهی این کرم استفاده کنید . اما توجه داشته باشید که شب ها قبل از استفاده از کرم به هیچ وجه صورت خود را صابون شستشو ندهید و فکر نکنید که استفاده از صابون قبل از استفاده از کرم باعث تاثیر گذاری بیشتر خواهد شد .

صبح ها هم زمان شستشو صابون را روی پوست خود نکشید و دستان را به صابون آغشته نمایید و بعد با همان دست ها صورت خود را شستشو دهید .

کرم برغ اصل یک سفید کننده فوق العاده قوی و دائمی + فواید و عوارض و روش استفاده

 

برای اینکه تاثیرات کرم غیر قابل بازگشت باشد می توانید مصرف کرم را به این ترتیب پیش ببرید :

هفته اول هر شب استفاده کنید و هفته دوم یک شب در میان و هفته سوم دو شب در میان و هفته چهارم سه شب در میان و همینطور تا زمانی که کرم تمام می شود مصرف را کم کم قطع کنید . قطع ناگهانی کرم های پاکستانی می تواند تاثیرات را از بین ببرد ف پس بهتر است که روش مصرف را به این ترتیب انجام دهید .

 

کرم برغ اصلی را از کجا می توان تهیه کرد ؟

برای خرید کرم برغ اصلی و اورجینال و پک های تهیه شده از این کرم میتوانید روی دکمه های خرید تصاویر بالا کلیک کنید و وارد صفحه مد نظر خود شوید .

 

( هرگونه کپی برداری بدون درج لینک منبع باعث بلاک شدن سایت شما توسط گوگل خواهد شد )

سلام یار

اگه قصد تغییر دنیا رو داری، قلم بردار و شروع به نوشتن کن…

‫2 دیدگاه ها

  1. لکه های بارداری مو از بین برد خیلی جالبه که یک کرم انقد میتونه تاثیر بزاره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + هفت =

دکمه بازگشت به بالا