تیک خاکستری حساب توییتری رئیسی هم فعال شد

The gray tick of Raisi's Twitter account was also activated

تیک خاکستری در کنار نام « سید ابراهیم رئیسی » در حالی در توییتر نشسته است که فعالیتش در این صفحه در طول دوران ریاست جمهوری وی تا امروز به طور مستمر ادامه داشته است . آخرین پست رئیسی در توییتر 14 دسامبر منتشر شد .

چرا رنگ تیک رئیس خاکستری است ؟

ایلان ماسک در اکتبر 2022 با پرداخت 44 میلیارد دلار مالک توییتر شد و سیاست های جدیدی را برای مدیریت این شبکه اجتماعی اتخاذ کرد .

یکی از اولین تغییرات بزرگ ، اصلاح رویه دریافت تیک آبی توسط کاربران بود که واکنش های منفی بسیاری را در پی داشت . تیک آبی برای اولین بار در توییتر تحت طرح آبی توییتر ارائه شد ، هر کاربر می تواند تیک آبی توییتر را با 11 دلار در ماه دریافت کند .

این تنها تغییر در تیک توییتر نیست ، تیک های توییتر اکنون در رنگ های خاکستری ، آبی و طلایی در دسترس هستند .

توییتر علائم بصری مانند برچسب ها و تیک ها را روی صفحات کاربران پلتفرم اعمال می کند . برخی از این شاخص ها توسط توییتر پیاده سازی شده و برخی دیگر با عملکرد کاربر فعال می شوند .

معنی تیک آبی توییتر چیست ؟

یک تیک آبی ممکن است دو چیز را نشان دهد : حساب‌ های تایید شده توسط معیارهای قبل از مدیریت ایلان ماسک و حساب‌ های دارای اشتراک‌ های فعال توییتر آبی ممکن است دارای تیک آبی باشند .

معنی تیک طلایی توییتر و عکس پروفایل مربع چیست ؟

نماد طلایی در صفحه توییتر نشان می دهد که کاربر یک حساب تجاری رسمی است که در طرح آبی توییتر برای تجارت ثبت نام کرده است .

معنی تیک خاکستری توییتر چیست ؟

اگر علامت تیک خاکستری در کنار نام کاربری در توییتر مشاهده کردید ، بدانید که این حساب متعلق به یک سازمان دولتی یا یک سازمان چند جانبه است .

به طور خاص ، موسسات دولتی واجد شرایط عبارتند از : سیستم های ملی و محلی واکنش به بحران ، آژانس های ایمنی عمومی ، مجری قانون و سازمان های نظارتی ، سفارت ها و سایر آژانس های اصلی در سطح ملی .

مقامات منتخب یا منصوب واجد شرایط شامل سران کشورها ، سخنگویان رسمی ، رهبران دیپلماتیک و اعضای کابینه هستند . سازمان‌ های چندجانبه واجد شرایط نیز شامل حساب‌ های سازمانی ، مقامات ارشد و سخنگویان رسمی می‌ شوند .

ابراهیم رئیسی برای دریافت تیک خاکستری توییتر اقدام کرد و در نامه ای به این پلتفرم اعلام کرد که فروش و توزیع فیلترشکن غیرقانونی اعلام شده و اخلال دولت در اینترنت سراسری دسترسی به فضای مجازی و بسیاری از شهروندان را به این پلتفرم ها با مشکل مواجه کرده است .

سلام یار

اگه قصد تغییر دنیا رو داری، قلم بردار و شروع به نوشتن کن…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا