سریال ارباب حلقه ها (حلقه های قدرت) + دانلود مستقیم با دوبله فارسی و بدون سانسور

The Lord of the Rings: The Rings of Power 2022

نکات برگزیده مطلب
  • داستان سریال ارباب حلقه ها شبکه آمازون پرایم، هزاران سال قبل ماجراهای فیلم های The Hobbit و Lord of the Rings روایت می‌شود و سریال قرار است به قهرمانان افسانه‌ای دوره دوم (Second Age) جهان سرزمین میانه بپردازد و هزاران سال قبل از زمان وقوع اتفاقات داستان‌های «هابیت» و «ارباب حلقه» جلو می‌رود .

سریال ارباب حلقه های ( حلقه های قدرت ) یک مجموعه تلویزیونی آمریکایی در ژانر فانتزی است که بر اساس رمان ارباب حلقه‌ ها و ضمائمش اثر جی آر آر تالکین ساخته شده است .

این مجموعه که به‌دست شورانرهایش جی دی پین و پاتریک مک‌ کی برای سرویس پخش اینترنتی پرایم ویدئو ساخته می‌ شود ، داستان دوران دوم در سرزمین میانی را روایت می‌ کند که هزاران سال قبل از هابیت و ارباب حلقه‌ های تالکین جریان دارد .

تولید این بر عهده آمازون استودیوز با مشارکت هارپرکالینز و نیو لاین سینما و با مشورت از املاک تالکین بوده‌ است .

آمازون در نوامبر ۲۰۱۷ حقوق پخش تلویزیونی ارباب حلقه‌ ها را به مبلغ ۲۵۰ میلیون دلار خریداری کرد و متعهد شد که پنج فصل از آن را به ارزش حداقل یک میلیارد دلار تولید کند .

این هزینه باعث شد که ارباب حلقه‌ ها به پر هزینه‌ ترین مجموعه تلویزیونی که تاکنون ساخته شده بدل شود . جی دی پین و پاتریک مک‌ کی در ژوئیه ۲۰۱۸ استخدام شدند .

این مجموعه اساسا بر اساس ضمائم ارباب حلقه‌ ها ساخته شده که شامل نکات دوران دوم است و طبق الزامات معامله آمازون با املاک تالکین ، ادامه سه‌گانه‌ های سینمایی ارباب حلقه‌ ها ( ۲۰۰۱–۲۰۰۳ ) و هابیت ( ۲۰۱۲–۲۰۱۴ ) نیست .

با وجود این موضوع ، تیم تولید قصد داشت با استفاده از طراح تولید مشابه ، نسخه‌ های جوان‌ تر شخصیت‌ های فیلم ، و موسیقی ساخته هاوارد شور ( که موسیقی هر دو سه‌گانه را ساخته‌است ) فیلم‌ های آن سه‌ گانه را تداعی کند .

بر مک‌ کرری سایر موسیقی این مجموعه را آهنگسازی کرده‌ است .

گروه گسترده‌ ای از بازیگران در جهان استخدام شدند و فیلم‌ برداری فصل اول از فوریه ۲۰۲۰ تا اوت ۲۰۲۱ در نیوزیلند که پیش‌ تر سه‌گانه در آن‌ جا فیلم‌ برداری شد ، به طول انجامید . در این مدت تولید مجموعه به‌ دلیل همه‌گیری کووید-۱۹ چند ماه وقفه داشت .

ارباب حلقه‌ ها : حلقه‌ های قدرت در ۱ سپتامبر ۲۰۲۲ به نمایش درآمد و شامل هشت قسمت خواهد بود که تا ۱۴ اکتبر به پایان می‌ رسد .

این مجموعه به‌ طور کلی نقدهای مثبتی را از طرف منتقدان دریافت کرده‌ است و در زمینه موسیقی و جلوه‌ ها ستایش شده‌ است و نیز با انتقاداتی به‌ دلیل سرعت و روند رو به‌ رو شده‌ است .

آمازون تولید فصل‌ های آینده را به بریتانیا برد که در آن‌ جا انتظار می‌ رود فیلم‌ برداری فصل دوم در اکتبر ۲۰۲۲ آغاز شود .

کرم ووکس

داستان سریال ارباب حلقه های ( حلقه های قدرت ) چیست ؟

سریال ارباب حلقه‌ ها ، به وقایع پیش از سه گانه ارباب حلقه‌ ها اثر پیتر جکسون ، می‌ پردازد . سریال ، بازه زمانی ۳٬۴۴۱ ساله دوره دوم سرزمین میانی یعنی عصر نومه‌ نور را در بر می‌ گیرد .

بنا بر گفته تام شیپی ، از تالکین پژوهانی که با پروژه سریال همکاری می‌ کنند ، از موضوعات جزئی سریال می‌ توان به تسلیم شدن سائورون در مقابل نومنوریایی‌ های قدرتمند ، گذراندن دوران اسارت در جزیرهٔ نومنور ، به تباهی کشاندن جامعه آنان از درون ، متقاعد کردن پادشاه به لشکرکشی به سرزمین ممنوعه الف‌ ها که موجب مداخله « خود خداوند » و واژگونی کشتی‌ های نومنوریایی‌ ها شد .

غرق شدن جزیره نومنور و نابودی « سرزمین‌ های نامیرا » اشاره کرد . اما بنابر اظهارات شیپی ، سریال به بسیاری از جزئیات ریز قصه نمی‌ پردازد و کتاب‌ ها را به صورت کامل پوشش نمی‌ دهد .

او می‌ گوید : ” نمایندگان تالکین اصرار خواهند کرد که شکل اصلی ” دوران دوم ” حفظ شود . سائورون به اریادور یورش می‌ برد ، نیروهای نومنوریایی در مقابلش ایستادگی می‌ کنند ، به نومنور بازش می‌ گردانند .

او در آنجا فساد می‌ کند و فریب‌ شان می‌ دهد که قانون والار را بشکنند . تمام این مسائل به ترتیب وقوع باید روایت شود .” شیپی در ادامه می‌ گوید : ” اما امکان اضافه شدن شخصیت‌ های جدید و مطرح کردن پرسش‌ های بسیاری وجود دارد ، برای مثال : سائورون در این اثنا چه کرد ؟

پس از آنکه مورگوث شکست می‌ خورد او کجا می‌ رود ؟ در حالت کلی ، آمازون می‌ تواند با خلق پاسخ به این پرسش‌ ها پاسخ دهد ، چرا که تالکین در این موارد توضیحی نداده‌ است .

اما نباید با آنچه که تالکین توضیح داده تناقض داشته باشد . آمازون باید مراقب این مسئله باشد . باید بر معیارها منطبق باشد ، امکان تغییر مرزهایی که تالکین ترسیم کرده وجود ندارد ، ” تالکینی ” ماندن ضرورت دارد . ”

شیپی احتمالا در مورد چنین مسائلی به آمازون مشاوره می‌ دهد . او همچنین تایید می‌ کند که نمایندگان نویسنده در مورد برخی جنبه‌ های داستان حق وتو دارند : « نمایندگان تالکین بسیار دقیق عمل می‌ کنند و مراقب همه‌ چیز هستند و به راحتی اجازه مخالفت به خود می‌ دهند . »

سریال ممکن است به رویدادهایی هم اشاره کند که در دوره نخست به وقوع می‌ پیوندند ، اما داستان باید در دوره دوم قرار بگیرد : « در صورتی که در ارباب حلقه‌ ها یا ضمائم آن توضیح داده نشده باشد یا ذکر نشده نباشد احتمالاً حق ندارند از آن استفاده کنند.»

این بدان معناست که مخاطبین شخصیت‌ های فرودو ، گندالف و آراگورن را هم نخواهند دید چرا که در دوره سوم پا به عرصه هستی می‌ گذارند .

سریال ارباب حلقه ها (حلقه های قدرت) + دانلود مستقیم با دوبله

بازیگران سریال ارباب حلقه ها

آمازون تا به حال بازیگران زیر را برای این مجموعه معرفی کرده‌ است که در این بین نام یک بازیگر ایرانی در یکی از نقش های مهم سریال به چشم میخورد :

1 . رابرت آرمایو در نقش الروند

2 . اوین آرتور در نقش دورین چهارم

3 . نازنین بنیادی در نقش برونوین

4 . مورفید کلارک در نقش گالادریل

5 . اسمیل کروز کردوا در نقش آروندیر

6 . مکس بالدری در نقش ایسیلدور

7 . اما هرواث

8 . مارکلا کاونا

9 . جوزف ماول

10 . تیرو محافظین

11 . سفیا ناوته

12 . مگان ریچاردز

13 . دیلان اسمیت

14 . چارلی ویکرز

ژل آلوئه ورا

15 . دانیل ویمن

16 . سینتیا آدای رابینسن

17 . ایان بلکبرن

18 . کیپ چپمن

19 . آنتنی کرام

20 . مکسین گانلیف

21 . تریستان گرول

22 . لنی هنری

23 . توسیتا جایاسوندرا

24 . فابیت مک‌کالم

25 . سایمن مرلز در نقش تروین

26 . جف مرل

27 . پیتر مولان

28 . لوید اوون

29 . آگوستوس پرو

30 . پیتر تیت

31 . الکس تارانت

32 . لیان ودهم

33 . بنجامین واکر در نقش گیل گالاد

34 . سارا زوانگوبانی

35 . چارلز ادواردز در نقش کلبریمور

36 . ویل فلچر

37 . املی چایلد ویلیرز

38 . بو کسیدی

 

نقد و بررسی سریال ارباب حلقه ها

ارباب حلقه‌ ها : حلقه‌ های قدرت در وبگاه نقد و بررسی راتن تومیتوز بر اساس نظر ۲۳۰ منتقد ، امتیاز ۸۴٪ با نمره ۷٫۵/۱۰ را کسب کرده‌ است .

این مجموعه در متاکریتیک ، که از میانگین وزنی استفاده می‌ کند ، بر اساس نظر ۳۷ منتقد امتیاز ۷۱ از ۱۰۰ را کسب کرده که نشان‌گر « بازبینی‌ های به‌ طور کلی مطلوب » است .

دو قسمت اول به‌ طور کلی نقدهای مثبتی از سوی منتقدان دریافت کرد و جلوه‌ های بصری و موسیقی آن را ستایش کردند اما سرعت و روند آن نقد شد .

کوین پری از ایندیپندنت این مجموعه را ستایش کرد و گفت که « در ضمائم ارباب حلقه‌ های جی‌ آر آر تالکین کاوش می‌ کند و به طلا می‌ رسد . »

اما دارن فرانیچ از انترتینمنت ویکلی ، ضمن انتقاد از شخصیت‌ پردازی گالادریل ، نظر منفی خود را بیان کرد و آن را « نوعی فاجعه » خواند .

این سریال در شب اول با 25 میلیون بازدید کننده رکورد عجیبی را از خود به جای گذاشت که حتی رکورد 20 میلیون بازدید سریال خاندان اژدها را هم جا به جا کرد .

 

خلاصه قسمت 1 فصل 1 سریال ارباب حلقه ها ( سایه ای از گذشته )

پس از اینکه ارباب تاریکی ، مورگوت ، شکست خورد ، الف فین‌رود فلاگوند در حین جستجوی خدمتکار مورگوت یعنی سائورون در گذشت .

خواهر فین‌ رود ، گالادریل ، عهد بست که به جستجو ادامه دهد و قلعه متروکه‌ ای را در زمین‌ های بایر شمالی فرودوایت پیدا می‌ کند که نشان سائورون را دارد .

همراهان او اصرار دارند که به پایتخت الف‌ ها ، لیندون ، بازگردند ، که در آن پادشاه عالی ، گیل گالاد پایان جنگ علیه نیروهای مورگوت را اعلام می‌ کند .

او به گالادریل و سربازانش این افتخار را می‌ دهد که به والینور بروند ، که در آن‌ جا می‌ توانند زندگی ابدی در صلح داشته باشند .

در مناطق جنوبی سرزمین میانی ، الف‌ ها مراقب انسان‌ هایی هستند که از نسل متحدان مورگوت آمده‌ اند . الف آروندیر با مخالفت دیگران رابطه نزدیکی با پزشک انسان ، برونوین ، دارد .

آنها با هم متوجه می‌ شوند که شهر هوردن ویران شده‌ است و در همین حین که پسر برونوین ، تئو ، شمشیری شکسته با نشان سائورون پیدا می‌ کند .

در نزدیکی والینور ، گالادریل تصمیم می‌ گیرد به عقب برگردد و به جستجوی سائورون ادامه دهد و از کشتی به دریاهای ساندرینگ بپرد . در همان زمان ، دو هارفوت کنجکاو ، نوری برندی‌ فوت و پاپی پرادفلو ، مردی عجیب را در داخل دهانه شهاب‌ سنگ پیدا می‌ کنند .

سریال ارباب حلقه ها (حلقه های قدرت) + دانلود مستقیم

خلاصه قسمت 2 فصل 1 سریال ارباب حلقه ها ( شناور )

در حالی که گالادریل شنا می‌ کند تا به سرزمین میانی برگردد ، با قایقی همراه انسان‌ هایی مواجه می‌ شود که از یک کشتی غرق شده نجات یافته‌ اند .

آنها از سوی یک موجود دریایی مورد حمله قرار می‌ گیرند و تنها یکی زنده می‌ ماند : هالبراند از سرزمین‌ های جنوبی ، که توضیح می‌ دهد در حال فرار از دست اورک‌ها است .

او و گالادریل با هم همکاری می‌ کنند تا از طوفان جان سالم به در ببرند . نوری و پاپی غریبه را از دیگر هارفوت‌ ها پنهان می‌ کنند و به او غذا و سرپناه می‌ دهند .

او به زبان آن‌ ها صحبت نمی‌ کند ، اما از کرم شب تاب و جادوی ظاهری استفاده می‌ کند تا نشان دهد که در جستجوی صورت فلکی از ستارگان است .

آروندیر تونل‌ های زیر شهر هوردن را بررسی می‌ کند و اسیر می‌ شود . برانوین به شهر خود ، تیرهاد ، باز می‌ گردد ، که در آن‌ جا او و پسرش تئو مورد حمله یک اورک قرار می‌ گیرند .

آنها می‌ توانند آن را بکشند و از سر آن به عنوان مدرکی برای خطر استفاده کنند تا بقیه شهر را متقاعد کنند که آن را ترک کنند .

گیل گالاد الف الروند را می‌ فرستد تا به آهنگر بزرگ الف ، کلبریمبور ، که در حال برنامه‌ ریزی برای ساختن یک نیروگاه جدید قدرتمند است ، کمک کند .

الروند پیشنهاد می‌ کند که از دورف‌ ها کمک بگیرند و نزد دوستش شاهزاده دورین چهارم در خازاد دوم می‌ رود . دورین از اینکه الروند ۲۰ سال است که به ملاقاتش نرفته‌ است عصبانی است ، اما همسرش دیزا او را متقاعد می‌ کند تا پیشنهاد الروند را بشنود .

 

خلاصه قسمت 3 فصل 1 سریال ارباب حلقه ها ( آدار )

گالادریل و هالبرند بر کشتی‌ به ناخدایی الندیل سوار می‌ شود . الندیل آن‌ ها را به قلمرو جزیره‌ ای نومنور می‌ برد که از سوی انسان‌ های از نسل برادر نیمه‌ الف الروند ، الروس ، اداره می‌ شود .

روابط میان این جزیره و الف‌ ها غیر دوستانه شده‌ است ، و نایب‌ السلطنه جزیره ، میریل ، درخواست گالادریل برای بازگشتش به سرزمین میانه را رد می‌ کند .

گالادریل به همراه الندیل از کتابخانه دانشنامه‌ ای بازدید می‌ کند و متوجه می‌ شود که علامت سائورون در واقع نقشه‌ ای از سرزمین‌ های جنوبی است که در آن قلمرو جدیدی برای نیروهای اهریمنی‌ اش برنامه‌ ریزی شده‌ است .

او همچنین می‌ فهمد که هالبرند که پس از مبارزه با نومنوریان به زندان افتاده‌ است پادشاه سرزمین‌ های جنوبی است . آروندیر به‌ دست اورک‌ ها دستگیر شده و به یک اردوگاه منتقل شده‌ است که در حال حفر گذرگاه‌ های زیرزمینی است .

تا اورک‌ ها بتوانند در طول روز سفر کنند . هموطنان الف او نیز اسیر شده‌ اند . در حالی که هارفوت‌ ها برای مهاجرت فصلی خود آماده می‌ شوند ، غریبه در حالی که سعی می‌ کند چند نقشه از ستاره را بخواند آشکار می‌ شود .

او هنگام مهاجرت با آنها می‌ آید و واگن نوری را هل می‌ دهد زیرا پدر مجروح او قادر به انجام این کار نیست . در حالی که آروندیر یک وارگ افسار گسیخته را می‌ کشد ، هم‌ وطنانش در طی یک شورش کشته می‌ شوند و آروندیر نزد رهبر اورک‌ ها به نام آدار برده می‌ شود .

اسپری تاتو

خلاصه قسمت 4 فصل 1 سریال ارباب حلقه ها ( موج بزرگ )

میریل که به یک پالانتیر خیره می شود ، دیدی از تخریب نومنور در موج جزر و مد دارد . صدراعظم فارازون اختلاف بین نومنوریان و الف ها را تشویق می کند . هالبراند به خوبی به گالادریل و سپس فارازون مشاوره می دهد .

گالادریل میریل را متقاعد می کند تا علیه اورک ها در سرزمین های جنوبی جنگ کند و مقدمات جنگ آغاز می شود . ایسیلدور و دوستانش از آکادمی نیروی دریایی اخراج می شوند ، اما سپس به تلاش های جنگی می پیوندند .

به نظر می رسد آدار یک جن زخمی از دوران پیری است . آدار آلوندیر را آزاد می کند تا به انسان هایی که در برج اورک پناه می برند ، پیشنهاد تسلیم بدهد .

اورک ها متوجه می شوند که دسته شمشیر شیطانی مصنوع باستانی که به دنبال آن هستند در برج است . دورف ها میتریل را پیدا کرده اند و آن را مخفی نگه می دارند ، اما الروند معدن را کشف می کند .

پادشاه دورین شاهزاده دورین را می فرستد تا بفهمد الف های لیندون در چه کاری هستند .

 

خلاصه قسمت 5 فصل 1 سریال ارباب حلقه ها ( فرق ها )

در حالی که از نوری و دیگر هارفوت ها در برابر گله گرگ محافظت می کند ، غریبه به دلیل جادوی خود بازوی او را زخمی می کند .

او با استفاده از آب یخ ساخته شده آن را درمان می کند ، اما نوری را با یک موج شوک از بین می برد و او را می ترساند . در نومنور ، گالادریل ، هالبراند را متقاعد می‌ کند که پس از بازگویی نبردها و شکست‌ هایش در برابر سائورون ، به اکسپدیشن به سرزمین میانه بپیوندد .

در همان زمان ، Kemen ، پسر Pharazôn ، تلاش می کند تا کشتی های اعزامی را از بین ببرد ، و معتقد است که Galadriel و Míriel سقوط خواهند کرد و خود Pharazôn از حمایت مردم برخوردار خواهد شد .

با این حال ، او توسط ایزیلدور گرفتار می شود ، که با یک جایگاه در خدمه اکسپدیشن پاداش می گیرد . در لیندون ، گیل گالاد دانش و قصد خود را برای استفاده از میتریل کوتوله برای گسترش وجود الف ها به الروند نشان می دهد .

الروند این کشف را نزد دورین اعتراف کرد و آنها به خزاددوم بازگشتند تا پادشاه دیرین را متقاعد کنند . در سرزمین های جنوبی ، نیمی از مردم شهر به خواسته های آدار می پردازند و به او می پیوندند و معتقدند که او سائورون است .

تئو شمشیر شکسته را به آروندیر نشان می دهد ، او متوجه می شود که این شمشیر کلیدی است برای کمک به انحراف سرزمین های جنوبی به قلمرو شیطانی سائورون ، مردم شهر باقیمانده با دیدن برج مراقبت خود به عنوان یک هدف ، برای نبرد با ارتش اورک آماده می شوند .

 

خلاصه قسمت 6 فصل 1 سریال ارباب حلقه ها ( اودون )

آدار و ارتش اورک برج مراقبت را متروکه می‌ یابند . در حالی که آن‌ ها برج را جستجو می‌ کنند ، آروندیر برج را ویران می‌ کند و باعث می‌ شود که بر روی بسیاری از ارتش اورک‌ ها فرو بریزد .

مردم شهر از پایین دره به روستای دیگری نقل مکان کردند و برای حمله بعدی آماده می‌ شوند. آروندیر تیغه شکسته را پنهان می‌ کند ، عشق خود را به برانوین ابراز می‌ کند و قول زندگی مشترک پس از نبرد را می‌ دهد . نبرد آغاز می‌ شود و در حالی که روستاییان پیروز به نظر می‌ رسند ، بسیاری از دشمنانی که آنها کشته‌ اند ، در واقع مردمان خائن شهر بودند .

ارتش واقعی اورک‌ ها در تاریکی حمله می‌ کند و تیرهایشان بسیاری را می‌ کشد و برونوین را به شدت زخمی می‌ کند . با کشته شدن تعداد بیشتری از روستاییان ، تئو محل تیغه شکسته را به آدار نشان می‌ دهد .

ارتش نومه‌ نوریان سوار بر اسب ، با عبور از دریا ، به روستا می‌ رسند و شروع به کشتن اورک‌ های باقی مانده می‌ کند . آدار سعی می‌ کند فرار کند ، اما توسط گالادریل و هالبرند تعقیب می‌ شود .

آن‌ها از او بازجویی می‌ کنند و او منشأ خود را موریوندور یا اوروک—الف‌ هایی که توسط مورگوت گرفته شده و به تاریکی رفتند اعلام می‌ کند . او باعث خشم هر دوی آن‌ ها می‌ شود و خاطرهٔ کشتن خانواده هالبرند و سرزمین جنوبی را بازگو می‌ کند و نیز ادعا می‌ کند که سائورون را کشته‌ است .

همان‌ طور که هالبرند به عنوان پادشاه سرزمین‌ های جنوبی مورد ستایش قرار می‌ گیرد ، تئو متوجه می‌ شود تیغه شکسته‌ ای که آن‌ ها پیدا کرده‌ اند یک طعمه است در حالی که تیغه واقعی توسط والدرگ ، رهبر خائنان روستا ، مخفیانه به برج مراقبت برده شده‌ است . او تیغه را به مکان واقعی برد که باعث می‌ شود دریاچه‌ ها و آبراه‌ ها در کل سرزمین‌ های جنوبی تغییر کنند و به فوران آتشفشان منجر شود .

 

خلاصه قسمت 7 فصل 1 سریال ارباب حلقه ها ( چشم )

بازماندگان آتشفشان به اردوگاه می‌ روند . میریل بینایی خود را از دست داده و ایسیلدور پس از تلاش برای نجات مردم ناپدید شد . پس از رسیدن به اردوگاه ، تئو دوباره با برونوین و آروندیر متحد می‌ شود و گالادریل از سوی میریل قول حمایت بیشتر نومه‌ نوری‌ ها برای شکست دشمن مشترکشان را می‌ دهد .

با این حال ، الندیل از ظاهر گالادریل که باعث این اتفاقات شده‌ است ، به ویژه مرگ آشکار پسرش ، خشمگین است . کاروان نوری دیگر هارفوت‌ ها را می‌ یابند که از نابودی بیشه خود در اثر فوران آتشفشان ناراحت هستند .

تلاش غریبه برای از بین بردن آفت نتیجه‌ ای ندارد اما روز بعد ،کل درختان دوباره رشد کرده‌ اند . در حالی که هارفوت‌ ها خوشحال هستند ، سه نفر مرموز که در جستجوی غریبه هستند نمایان می‌ شوند .

پس از تلاش نافرجام نوری برای گمراه کردن آن‌ ها، این سه نفر کاروان‌ ها را قبل از ادامه جستجو برای یافتن غریبه می‌ سوزانند . در خازاد-دوم ، پادشاه دورین سوم برای کمک به الف‌ ها امتناع می‌ کند و می‌ گوید که عصر الف‌ ها به پایان رسیده‌ است .

با رفتن الروند ، دورین چهارم شاهد توانایی میتریل برای درمان بیماری الف است . او الروند را می‌ آورد و خودش شروع به استخراج سنگ معدن می‌ کند .

درست زمانی که او به رگ میتریل عظیمی برخورد می‌ کند ، پادشاه دورین می‌ رسد و الروند را تبعید می‌ کند ، و دورین چهارم را از حق امتیازش در معدن محروم می‌ کند ، هر چند که او نمی‌ داند ، یک بالروگ در اعماق زمین بیدار می‌ شود .

در دهکده ویران شده سرزمین جنوبی ، آدار و ارتشش ادعای پیروزی می‌ کنند و نام سرزمین را به موردور تغییر می‌ دهند .

 

خلاصه قسمت 8 فصل 1 سریال ارباب حلقه ها ( آلیاژشده )

گالادریل و هالبرند مجروح به ارگیون می‌ رسند . هالبرند به کلبریمبور این ایده را می‌ دهد که میتریل را با فلزات دیگر ترکیب کند تا استحکام آن افزایش یابد .

گالادریل مشکوک می‌ شود و دودمان سلطنتی سرزمین‌ های جنوبی را بررسی می‌ کند . در شرق ، غریبه با سه نفر اسرار آمیز ملاقات می‌ کند ؛ آن‌ ها از او به عنوان « ارباب سائورون » استقبال می‌ کنند و متعهد شده‌ اند که به او خدمت کنند .

نوری و هارفوت‌ ها موفق می‌ شوند عصای جادویی رهبرشان را بدزدند ، که سپس غریبه از آن برای بیرون راندن سه نفر به سوی تاریکی استفاده می‌ کند .

آن‌ ها متوجه می‌ شوند که غریبه سائورون نیست ، بلکه یکی از ایستاری‌هاست . در ارگیون ، گالادریل با هالبرند روبرو می‌ شود و پی می‌برد که او پادشاه سرزمین جنوبی نیست ، و هالبرند فاش می‌ کند که سائورون است .

گالادریل پیشنهاد او برای ملکه‌ شدن و حکومت بر سرزمین میانه را رد می‌ کند . سائورون بر گالادریل چیره شده و به موردور فرار می‌ کند . گالادریل ، الروند و کلبریمبور سه حلقه قدرت را می‌ سازند که سائورون از نفوذ بر این سه برخوردار نیست .

در میان هارفوت‌ ها ، غریبه و نوری تصمیم می‌ گیرند برای کشف حقیقت در مورد قدرت‌ هایش ، به شرق یعنی رون سفر کنند . غریبه که مطمئن نیست از کدام راه باید برود ، مسیری را بر اساس بوی خوب هوا انتخاب می‌ کند و به نوری توصیه می‌ کند که در صورت شک ، « همیشه به دماغت اتکا کن ».

 

پایان فصل اول ارباب حلقه ها ( حلقه های قدرت )

در اینجا فصل اول سریال ارباب حلقه ها به پایان می رسد و باید منتظر شروع فصل جدید ارباب حلقه ها در سال آینده بود .

دانلود سریال ارباب حلقه ها فصل اول بدون سانسور با دوبله فارسی

ما در سلام یار طبق بررسی های انجام شده و بهترین دوبله قرار گرفته در سایت ارائه دهنده ، لینک زیر را برای شما قرار داده ایم .

مدیران عزیز سایت های ارائه دهنده لینک های دانلود سریال ارباب حلقه ها می توانند در بخش نظرات اسم و لینک سایت خود را قرار دهند تا بعد از بررسی در صورت اطمینان از سلامت لینک ها و … در همین بخش قرار گیرد .

 

امتیازات سریال ارباب حلقه ها

امتیاز کابران - 47%
امتیاز منتقدان - 85%
رکورد بیننده در ابتدای پخش - 92%
کیفیت داستان - 95%
پیشروی داستان - 90%

82%

پر هزینه ترین سریال تاریخ با بودجه 1 میلیارد دلار

امتیاز ۸۴٪ با نمره ۷٫۵/۱۰

دانلود مستقیم تمام قسمت ها
User Rating: 3.93 ( 5 votes)
منبع
ویکی پدیا

سلام یار

اگه قصد تغییر دنیا رو داری، قلم بردار و شروع به نوشتن کن…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 4 =

دکمه بازگشت به بالا