چرا بانوان از اولین رابطه جنسی خودشون میترسن ؟

برای بانوان اولین رابطه جنسی آزار دهنده و پر از استرس و اضطراب است . در واقع تجربه کمی درد در رابطه جنسی اول طبیعی است اما نه همیشه ، علاوه بر این راه هایی هم وجود دارد تا این درد را کمتر کنیم و حالا ما در این مقاله سعی داریم این موضوع را توضیح دهیم ، پس با ما همراه باشید .

چرا اولین رابطه برای بانوان آزار دهنده است ؟

در اولین رابطه دردی که متوجه زن می شود میتواند به تنهایی ترس آور و آزار دهنده باشد . اگر هنوز پرده بکارت زن برداشته نشده باشد می تواند این ترس را بیشتر کند . پرده بکارت یک بافت نازک است که ممکن است به طور جزئی یا کامل محل ورودی واژن را پوشش دهد . دهانه پرده بکارت در چندین مدل و سایز متنوع دارد و ممکن است ضخیم یا نازک باشد ، هر چقدر این دهانه بزرگتر یا ارتجاعی تر باشد درد رابطه جنسی کمتر است .

اگر به اندازه کافی ارتجاعی نباشد می تواند در زمان رابطه آسیب ببیند و دچار خون ریزی شود . این موضوع مهمترین عامل ایجاد ترس است . برخی از بانوان از این که ممکن است آلت همسرشان بزرگتر از حد تصورشان باشد می ترسند اگر چه این امکان وجود دارد اما خیلی نادر است . سایز طبیعی آلت مردان بین 5 تا 7 اینچ طول دارد و واژن بین 3 تا 7 اینچ ، اما واژن در طولانی مدت به دلیل زایمان و رابطه جنسی زیاد میتواند تغییر سایز دهد .

دلیل دیگر ایجاد درد و ناراحتی رسیدن سر آلت مرد به دهانه رحم زن است که می تواند به دلیل پوزیشن نا مناسب یا دلایل طبیعی این اتفاق بیافتد که درد و ناراحتی بیشتری نسبت به بقیه دارد . عفونت های جنسی یا آلرژی به موادی مثل کاندوم و روان کننده ها می تواند باعث ایجاد درد شود .

راه برداشتن پرده بکارت بدون درد 

نمیشود ایجاد یک رابطه بدون درد را تضمین کرد اما راه هایی وجود دارد که بتوان به کمک آن ها درد رابطه را کمتر کرد . داشتن یک شریک جنسی مناسب که دلگرم و صبور باشد مناسب ترین راه است و صبر و دلگرمی از جمله موارد ایجاد یک عشق بازی گرم و طولانی است و طولانی تر بودن عشق بازی ( پیشنوازی ) کمک بزرگی به کمتر کردن درد می کند . حالا به شما مراحل آماده سازی اولیه برای رابطه جنسی موفق را آموزش می دهیم .

بررسی رابطه جنسی

از آسیب های جنسی نترسید و احساس غریبه بودن نکنید و سعی کنید مسائلی که در ذهنتان می گذرد و باعث ترس تان می شود را با شریک جنسی تان در میان بگذارید . این کار نه تنها استرس تان را کمتر می کند بلکه باعث ایجاد یک حس خوب می شود که عمق رابطه را برای هر دوی شما لذت بخش می کند .

گرم کردن به اندازه کافی

از آماده بودن خود و شریکتان مطمئن شوید . این اطمینان باعث می شود از شروع دخول و رابطه توسط شریک جنسی تان نترسید و تجربه لذتی بخشی را داشته باشید . قبل از رابطه استراحت کنید و سعی کنید احساس راحتی کنید و کمی در کنار شریکتان دراز بکشید این کارها کمک خوبی به کم کردن درد می کند .

اگر در همین زمان یکدیگر را لمس کنید و کلمات محبت آمیز یا کلمات تحریک آمیز در گوش شریکتان زمزمه کنید ، یکدیگر را ببوسید و رابطه جنسی دهانی ( اورال ) داشته باشید این راحتی و صمیمیت و آماده سازی خیلی خیلی بیشتر می شود .

هر چند که دخول و نزدیکی عمیق مزایای بیشتری دارد اما تحریک عالی قبل از رابطه مهمترین اصل رابطه جنسی موفق است .

ترس بانوان از اولین رابطه جنسی

پوزیشن های مختلف را امتحان کنید

در هر زمان از رابطه جنسی تان که احساس درد کردید میتوانید تغییر پوزیشن دهید تا مشکل تان حل شود . در اکثر مواقع پوزیشن نامناسب می تواند باعث ایجاد درد شود . درد در زمان دخول می تواند در رابطه های بعدی در ذهن زن ایجاد ترس و استرس کند .

انتظارات منطقی را طلب کنید 

اکثر بانوان دوست دارند اولین رابطه جنسی شان باشکوه و بیاد ماندنی برگزار شود و حتما در ذهن خود برای چنین موقعیتی برنامه ریزی هایی کردن و تصورات مختلفی را در نظر گرفته اند . اینجا بهترین کار این است که مردان به زن ها احترام بگذارند و اجازه دهند که شریکشان آن طور که دوست دارد از اولین رابطه جنسی ش لذت ببرد و در کنارش زن باید درخواست ها و انتظارات منطقی داشته باشد تا رابطه برای هر دو نفر لذت بخش باشد .

عجله نکنید و آرام باشید

به اینکه زودتر رابطه را تمام کنید یا ساکت بمانید تا طرف مقابل تمام کارها را به تنهایی انجام دهد فکر نکنید . رابطه ای لذت بخش است که طرفین با هم صمیمی و راحت باشند و با صداقت خواسته های خود را بیان کنند . در هر زمان از رابطه اگر چیزی ناراحتتان می کند یا چیزی خوشحالتان می کند را به زبان آورید تا هر دو از رابطه لذت ببرید . اگر جایی را نیاز دارید که شریکتان لمس کند یا با لمس کردن جایی از بدن تان لذت می برید خجالت نکشید و درخواست کنید .

مکان مناسب را انتخاب کنید

مکان مناسب از راه های دیگری است که باعث لذت بیشتر در رابطه می شود . اطمینان حاصل کنید که تا چند ساعت تنها در یک مکان هستید و میتوانید با خیال راحت و بدون مزاحم رابطه جنسی داشته باشید . مکانی که امن نباشد می تواند برای زن باعث ترس و استرس شود . مکان را برای خود تزئین کنید ، خوراکی هایی که دوست دارید را فراهم کنید و هر چه که نیاز دارید را با کمک هم آماده کنید . این موارد باعث احساس آرامش و امنیت در رابطه می شود و باعث می شود فکرتان آسوده باشد و بهترین افکار برای یک رابطه لذت بخش به ذهنتان برسد .

آیا در رابطه های بعدی درد اولین رابطه ماندگار است ؟

اولین رابطه جنسی به دلیل برداشتن پرده بکارت ممکن درد متفاوتی داشته باشد که در هر زنی کم و زیاد است . اما بعد از برداشتن پرده بکارت درد رابطه های بعدی کمتر می شود . اگر در رابطه های بعدی یا چند روز بعد از رابطه اول هنوز احساس درد داشتید بهتر است که به پزشک مراجعه کنید . در این مواقع پزشک بسته به درد و دلیل درد ممکن است محصولات متنوعی را پیشنهاد کند مثل روان کننده ها ضد حساسیت و … و اگر دلیل درد جنبه عاطفی داشته باشد باید با روانشناس مشورت کنید .

سلام یار

اگه قصد تغییر دنیا رو داری، قلم بردار و شروع به نوشتن کن…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + سه =

دکمه بازگشت به بالا