9 نوع رابطه جنسی که هنگام تلاش برای باردار شدن خواهید داشت

9 Types of Sex You'll Have When Trying to Conceive

وقتی برای اولین بار تصمیم می گیرید که زمان شروع تلاش برای بچه دار شدن است، رابطه جنسی معمولاً سرگرم کننده و هیجان انگیز است. سکس بر حسب تقاضا می تواند برای چند هفته اول ایده بسیار خوبی به نظر برسد. اما، پس از چند ماه، ممکن است متوجه شوید که اشتیاق در حال محو شدن است.

رابطه جنسی که هنگام تلاش برای باردار شدن

از آنجایی که رابطه جنسی نقش بسیار مهمی در بارداری ایفا می کند، مهم است که هم این بخش از رابطه خود را پرورش دهید و هم از آن لذت ببرید. با این اوصاف، مهم نیست که چقدر سعی می کنید از احساس کار جنسی خودداری کنید، احتمالاً زمانی که برای بچه دار شدن تلاش می کنید، آن را تجربه خواهید کرد. اکثر زوج ها می توانند لحظاتی را به یاد بیاورند که رابطه جنسی هنگام تلاش برای بچه دار شدن احساس جذابیت خاصی نداشت و خوشبختانه اکثر آنها اکنون می توانند به آن بخندند. با در نظر گرفتن این موضوع، در اینجا 9 نوع رابطه جنسی که تقریباً مطمئناً هنگام تلاش برای باردار شدن خواهید داشت، آورده شده است:

می خواهید بچه دار شوید؟

این هیجان انگیزترین رابطه جنسی است که تا به حال سعی کرده اید باردار شوید. این روزهای اولیه است و همین که شما هم برای بچه دار شدن تلاش می کنید کافی است تا هر دوی شما را هیجان زده کند. این روزها، پیش بازی چیزی جز این نیست که سر خود را به در بچسبانید و با حرص بگویید “می خواهی بچه دار شوی؟

سکس بر حسب تقاضا، و به دلایل خوب، یک مفهوم جدید و هیجان انگیز است که فکر می کنید هرگز قدیمی نخواهد شد.

سکس در مکان نامناسب

به سختی می توان شما را به خاطر تخمک گذاری در ناهار تولد عمه بزرگتان سرزنش کرد، اما انتظار نداشته باشید که اعضای خانواده این کار را انجام دهند، زمانی که شایعاتی مبنی بر اینکه شما در حمام طبقه پایین خود راضی شدید، زمانی که یک نفر در حال خواندن تولدت مبارک بود، به گوش می رسد. برای شما به عنوان یک زوج، این رابطه جنسی احتمالاً یکی از بزرگترین دستاوردهای شماست. اینکه بتوانید آن را زیر نظر عروسک بافتنی ترسناکی که عمه بزرگتان روی رول توالت یدکی خود نگه می دارد، به دست بیاورید، چیزی جز چشمگیر نیست.

رابطه جنسی بد

این اجتناب ناپذیر است که حداقل یکی از شما در طول حداقل یک دوره باروری بیمار شود. در دنیایی دلسوزتر، ممکن است تصمیم بگیرید آن ماه را از دست بدهید. اما در عوض، شما فقط سکس شلخته، عطسه و عرق کرده با هم دارید و سعی می کنید وانمود کنید که منزجر کننده نیست. شما مانند جولیا رابرتز در زن زیبا خواهید شد و از بوسیدن لب‌ها خودداری می‌کنید، نه از روی عشق، بلکه به این دلیل که نمی‌خواهید با استفراغ و اسهال‌هایی که در چند روز گذشته شریک زندگی‌تان را آزار می‌دهند، مواجه شوید. اگر خوش شانس باشید، قبل از اینکه کسی مجبور شود به حمام بدود، کار را تمام می کنید.

مشاجر و عصبانیت

قبل از شروع تلاش برای باردار شدن، مشاجره معمولاً منجر به یکی از دو چیز می شد. تا زمانی که خشم فروکش نکرده باشد، رابطه جنسی مهیج را انجام دهید یا اصلاً رابطه جنسی نداشته باشید. این روزها، هیچ شانسی وجود ندارد که تخمدان قبل از رهاسازی یکی از آن تخمک های گرانبها، وضعیت رابطه را در نظر نگیرد. به این ترتیب متوجه می‌شوید که با کسی که در حال حاضر با او صحبت نمی‌کنید رابطه جنسی برقرار می‌کنید، به این امید که رابطه جنسی عصبانی بر بارداری تأثیری نداشته باشد و منجر به عصبانیت کودک شود.

9 نوع رابطه جنسی که هنگام تلاش برای باردار شدن خواهید داشت

رابطه جنسی و تخمک گذاری

از اولین باری که آن را داشتید، رابطه جنسی همیشه سرگرمی، لذت و میل بود. تا اینکه، یعنی تصمیم گرفتی برای بچه دار شدن تلاش کنی. اکنون شما به یک دلیل بسیار مهم رابطه جنسی دارید، و این یک راه مطمئن برای از بین بردن لذت جنسی است. بسیاری از زوج ها متوجه می شوند که در حول و حوش زمان تخمک گذاری به سادگی در حال انجام حرکات هستند و از این طریق می خواهند شانس باردار شدن خود را افزایش دهند. داغ یا جذاب نخواهد بود، اما هی، ممکن است باعث تولد نوزاد شود.

سکس عجولانه

روزهای قدیم را به یاد می آورید؟ می‌خواهید خانه را ترک کنید و ناگهان میل بر هر دوی شما غلبه می‌کند و می‌بینید که قبل از فرار از در در حال نوشیدن یک غذای سریع هستید؟ خب بدون میل هم همینطوره این بیشتر شبیه این است که الان باید این کار را انجام دهیم، من تخمک گذاری دارم. اما من ۲۰ دقیقه دیگر جلسه دارم! خب، پس عجله کن، وضعیت. این احتمالاً ناامید کننده ترین سریع جهان است.

رابطه جنسی تجربی

وقتی می خواهید باردار شوید، نمی توانید روی وب سایت ها کلیک کنید یا مقالاتی را بخوانید که به شما کمک می کند سریعتر باردار شوید. برخی از این مقالات توصیه های خوبی ارائه می دهند و برخی دیگر با ایده های عجیب و غریب پر می شوند. با اشتیاق برای باردار شدن، همه آن را جذب خواهید کرد و سعی می کنید در سریع ترین زمان ممکن آن را حل کنید. این ممکن است به معنای آزمایش برخی موقعیت‌های جدید و جالب باشد. ممکن است کمکی به باردار شدن شما نکند، اما زنده کردن وسایل در اتاق خواب ضرری ندارد.

رابطه جنسی با فشار زیاد

تلاش برای بچه دار شدن همیشه سرگرم کننده نیست. در واقع، گاهی اوقات می تواند بسیار استرس زا باشد. این می تواند ناامید کننده، ناراحت کننده و حتی دلخراش باشد. و هنگامی که چنین احساس می شود، نه تنها رابطه جنسی می تواند سرگرم کننده نباشد، بلکه می تواند بسیار غیرممکن باشد. گاهی اوقات ممکن است احساس کنید که فشار زیادی روی هر دوی شما برای باردار شدن وجود دارد. زمانی که عاشق بدنی می شوید که احساس می کنید شما را ناامید می کند، لذت بردن از رابطه جنسی می تواند سخت باشد. زمانی که احساس می کنید خوشبختی آینده شما بر روی سکس است، ایجاد روحیه دشوار است.

سلام یار

اگه قصد تغییر دنیا رو داری، قلم بردار و شروع به نوشتن کن…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 2 =

دکمه بازگشت به بالا