خواص و عوارض صابون تریاک و صابون تریاک کلاژن طلا اصل و روش استفاده صحیح آن

صابون های آرایشی زیادی در حال حاضر در بازارهای ایران در حال فروش هستند که خاصیت لایه برداری بسیار بالایی دارند و از جمله آن ها می توان به صابون تریاک پرطرفدار اشاره کرد . این محصول توانسته توجه افراد زیادی را به خود جلب کند و به بهترین شکل ممکن روی پوست  این افراد تاثیر بگذارد .

لایه برداری صورت یکی از بهترین روش ها برای از بین بردن جوش ها و لک های صورت است که با صابون ها و کرم های گیاهی صورت میگیرد . این روزها با مصرف مواد غذایی بی کیفیت و لوازم آرایش غیر استاندارد پوست ها دچار لک و جوش های زیاد و حتی عجیب می شوند که گاهی افراد از دیدن خود در آینه وحشت دارند . اما این کرم و صابون های گیاهی توانسته اند با قیمتی به صرفه و کارایی فوق العاده کمک بزرگی به این افراد بکنند .

امروز با معرفی صابون تریاک در مقاله ای جدید از سایت سلام یار در خدمت شما هستیم ، پس با ما همراه باشید .

 

صابون تریاک چه فوایدی دارد ؟

صابون تریاک دارای خواص بسیار زیادی است  از جمله :

  • ازر بین برنده جوش ها
  • از بین برنده لک های پوست
  • از بین برنده کک و مک
  • شفاف کننده پوست
  • روشن کننده پوست
  • نرم کننده پوست
  • تنظیم چربی پوست
  • جوانسازی پوست
  • و…

 

این خواص برای شما کار یک عمل چراحی را می کند که قطعا باعث صرف هزینه زیادی می شود . حالا شما دوست دارید با هزینه ای خیلی خیلی کمتر از عمل جراحی به این خواص دست پیدا کنید ؟ قطعا دوست دارید .

خواص و عوارض صابون تریاک اصل و روش استفاده صحیح آن

چند نوع صابون تریاک وجود دارد ؟

این محصول تعداد و مدل های بسیار زیادی دارد ، حتی بعضی از این صابون ها با شکل و شمایل مشابه اما توسط برندها و شرکت های دیگر تولید می شوند . اما خب طبیعی است که هیچ وقت نمی توانند تاثیرات تولید کننده اصلی را روی محصولات خود تایید و تضمین کنند .

اصلی ترین صابون ، صابون تریاک نگین است و بعد از آن صابون تریاک کلاژن طلا و در ادامه صابون تریاک مکس لیدی و صابون تریاک دکتر اسکین هستند . تمامی این صابون ها خارجی هستند و خاصیت همه آن ها ضد لک و ضو جوش بودن آنهاست .

 

 این نمونه ها شده چه تفاوتی با یکدیگر دارند ؟

همانطور که گفته شد تمامی این صابون ها خاصیت اصلی شان ضد لک و ضد جوش است اما تولید کنندگان توانسته اند با افزدون موادهای ارگانیک دیگر خواص این صابون ها را بیشتر کنند .

صابون تریاک دکتر اسکین در کنار تمامی خواص هایی که دارند یه محصول فوق العاده برای سفید کنندگی پوست است که می تواند نسبت به بقیه مدل ها تاثیر بیشتری بر سفیدی پوست داشته باشد .

صابون تریاک کلاژن طلا همانطور که از ظاهر و اسمش مشخص است دارای کلاژن است . کلاژن یک ماده فوق العاده عالی برای جوانسازی پوست است و در محصولات آرایشی زیادی از این ماده استفاده می شود . با این صابون هم شما به طور مستقیم از تاثیرات این ماده اعجاب انگیز بهره خواهید برد .

صابون تریاک مکس لیدی تمامی تاثیرات و خواص صابون نگین را داراست و به اندازه صابون تریاک نگین با کیفیت است اما قیمت آن بالاتر است چون بسته بندی آن متفاوت است .

 

تفاوت صابون تریاک اصلی و تقلبی چیست ؟

این کالای با ارزش هم مانند دیگر محصولات معروف از شر دلالان و جاعلان در امان نمانده و نمونه تقلبی زیادی از آن وارد بازار شده است که هم تاثیرات مخربی برای پوست دارند و هم قیمت های فضایی یا عجیب دارند و در کل قابل اطمینان نیستند .

حالا به چند نمونه از تفاوت های اصلی و غیر اصلی این صابون ها می پردازیم :

  • صابون تقلبی نگین به هیج وجه بوی تریاک نمی دهد و بیشتر بوی صابون گلنار می دهد .
  • صابون تقلبی نگین دارای رنگی سبز کم رنگ است اما صابون اصلی مشکی یا سبز یشمی و خیلی تیره است .
  • لیبل اورجینال را ملاک اصلی و تقلبی هیچ کدام از صابون های تریاک ندانید چون هیچچ ربطی به تولید کننده ندارند و تولید کننده ها برای اثبات محصولات خود نیازی به چسباندن لیبل ندارند .
  • صابون تقلبی کلاژن طلا بوی تریاک کمتری نسبت به نکین دارد اما نمونه تقلبی اصلا بوی تریاک نمی دهد .
  • در صابون کلاژن طلا اصلی نیمه کلاژن و تریاک با خطی صاف و تمیز از یکدیگر جدا شده اند اما در نمونه تقلبی نیمه ها در هم ریخته هستند .
  • روی تمامی صابون های تریاک اصلی اسم محصول به صورت انگلیسی بر روی صابون درج گردیده است .
  • صابون تریاک دکتر اسکین هنوز نمونه تقلبی ندارد اما اگر توسط سایت سلام یار مشاهده گردید حتما در همین مطلب به آن پرداخته خواهد شد .
  • صابون تریاک مکس لیدی هم نمونه ایرانی دارد که دارای جعبه نستطیلی یا کاغذی است اما نمونه اصلی جعبه مربعی فلزی است .
  • ما از هر صابون یک عکس برای شما در پایین قرار داده این تا بهتر بتوانید این موضوع را درک کنید .

صابون-تریاک-اصل

صابون تریاک تولید کدام کشور است

این محصولات همگی تولید کشور پاکستان هستند اما برندهای متفاوتی دارند . تمامی این صابون ها از طریق مرز شرقی سیستان و بلوچستان وارد کشور می شوند . افراد زیادی اعلام می کنند که نمایندگی این محصولات را در اختیار دارند یا حتی وارد کننده این محصول خودشان هستند .

در بعضی موارد گزارش شده که به دروغ می گویند که این صابون ها تولید کشورهای دیگر مانند تایلند هستند . البته که روی جعبه صابون نگین درج شده است که تولید تایلند است اما این جمله ها فقط برای فروش بهتر این محصول در کشورهای اروپایی است که توسط شرکت تولید کننده استفاده می شود . و جزء ترفندهای فروش خودشان محسوب می شود .

همانطور که در موراد بالا ذکر کردیم روی جعبه صابون تریاک درج شده تولید تایلند اما روی همان جعبه هم اسم شرکت نگین بلوچستان درج شده که این هم جزء ترفندهای وارد کنندگان بلوچ است . پس زیاد به نوشته های روی جعبه ها توجه نکنید و مهم شکل و طرح جعبه است که اصل بودن محصول را تایید و تضمین می کنند .

 

عوارض صابون های تریاک چیست ؟

این محصولات هیچ گونه عوارضی ندارند و حتی تاثیرات فوق العاده ای روی پوست شما خواهند گذاشت . اما توجه داشته باشید که حتما حتما از فروشگاه های معتبر خرید کنید ، چون استفاده از محصولات غیر اصلی عوارض خیلی خطرناک و مخربی برای شما خواهد داشت .

 

خواص و عوارض صابون تریاک اصل و روش استفاده صحیح آن 1

روش استفاده از صابون های تریاک

برای استفاده صحیح از این صابون ها چند روش وجود دارد :

اول اینکه اگر با کرم استفاده می کنید بهتر است صبح و برای شستشوی کرم استفاده کنید .

اگر بدون کرم استفاده می کنید بهتر است که هر روز صبح استفاده کنید اما اگر می خواهید تاثیر بهتری بگذارد روزی دو مرتبه ، صبح و شب ، بعد از خواب و قبل از خواب استفاده کنید .

اما توجه داشته باشید که صابون را مستقیما بر روی پوست خود نکشید ، زمان استفاده دستان خود را خیس کنید و صابون را بین دو دست بمالید و بعد دستان خود را روی صورت به مدت 3 الی 5 دقیقه ماساژ دهید و بعد با آب ولرم شستشو دهید . 30 الی 45 دقیقه بعد هم بهتر است که از کرم آبرسان با کیفیت استفاده نمایید .

 

از کجا میتوانم محصول اصل را خریداری کنم ؟

برای خرید دو نمونه اصلی و دریافت اطلاعات بیشتر درباره صابون تریاک روی دکمه خرید تصاویر بالا برای هر محصول کلیک کنید .

 

( هرگونه کپی برداری بدون درج لینک منبع باعث بلاک شدن سایت شما توسط گوگل خواهد شد )

 

سلام یار

اگه قصد تغییر دنیا رو داری، قلم بردار و شروع به نوشتن کن…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا