سریال خاندان اژدها + لینک دانلود مستقیم با دوبله فارسی و بدون سانسور

House Of The Dragon 2022

خلاصه نوشته
  • پیش درآمدی از مجموعه عظیم Game of Thrones میباشد ، این عنوان ۲۰۰ سال قبل از رخدادهای سریال گیم آف ترونز روایت میشه و تمرکز آن روی شروع ، پایان و سرگذشت خاندان تارگرین خواهد بود ؛ همچنین گفته شده توی این سریال شاهد ۱۷ اژدها خواهیم بود .

سریال خاندان اژدها که این روزها توجه همه دوستداران فیلم و سریال های فانتزی و اکشن و ماجراجویی را به خود جذب کرده است به تازگی منتشر شده است .

این سریال در حال حاضر با دو قسمت به بازار سینما آمده که در همین دو قسمت باعث ایجاد رکوردهای عجیب و سنگین شده است .

با ما در بخش هنر و سینما از سایت سلام یار همراه باشید تا درباره افتاخارات و اتفاقات این سریال هیجان انگیز و پرطرفدار بیشتر با یکدیگر بحث و گفتگو کنیم .

داستان سریال خاندان اژدها

داستان سریال خاندان اژدها به اتفاقات ۱۷۲ سال پیش از اتفاقات بازی تاج‌ و تخت می پردازد و جنگ داخلی خاندان تارگِریِن را به تصویر می‌ کشد .

پدی کانسیداین ، مت اسمیت ، اما دآرسی ، اولیویا کوک ، ریس ایفانز ، ایو بست و سونویا میزونو ستارگان سریال خاندان اژدها هستند .

خبر ساخت خاندان اژدها در اکتبر سال ۲۰۱۹ در تمام دنیا پخش شد . مراحل انتخاب بازیگران این سریال پر هزینه از ژوئیهٔ ۲۰۲۰ و تصویر برداری اصلی پروژه فیلم از آوریل سال ۲۰۲۱ در بریتانیا آغاز شد .

قسمت اول این مجموعه در ۲۱ اوت ۲۰۲۲ از شبکه HBO پخش شد که فصل اول متشکل از ۱۰ قسمت خواهد بود . خاندان اژدها به‌ طور کلی نقدهای مثبتی را از منتقدان دریافت کرده‌ است .

پس از پخش قسمت اول از فصل اول خبر تمدید فصل دوم این سریال هم پخش شد و همه را شوکه کرد که نشان از حجم طرفداران آن دارد .

سریال خاندان اژدها + لینک دانلود مستقیم با دوبله

بازیگران سریال خاندان اژدها

1 . پدی کانسیداین : در نقش پادشاه ویسریس تارگرین یکم: پنجمین پادشاه از هفت پادشاهی ویسریس که به عنوان « مردی خونگرم ، مهربان و شایسته » شناخته می‌شود ، توسط شورایی از لردها به عنوان جانشین پدربزرگش ، جیهاریس تارگرین یکم ، به عنوان پادشاه انتخاب شد.

2 . مت اسمیت : در نقش شاهزاده دیمون تارگرین : وارث مقدر تخت آهنین ، او برادر کوچکتر پادشاه ویسریس ، نوه پادشاه جیهاریس و عموی پرنسس رینیرا است ، همچنین او یک جنگجوی سرسخت و یک اژدهاسوار با تجربه است.

3 . اما دآرسی : در نقش پرنسس رینیرا تارگرین : فرزند اول پاشاه ویسریس  او یک اژدها سوار و والیریان اصیل‌ زاده‌ است .

4 . میلی آلکاک : نقش رینیرا تارگرین جوان را به تصویر می‌ کشد.

5 . اولیویا کوک : در نقش لیدی آلیسنت های‌ تاور : دختر سراتو های‌ تاور ، بزرگ‌ شده در ردکیپ و بخشی از حلقه درونی پادشاه به عنوان زیباترین زن در هفت پادشاهی شناخته می‌ شود .

6 . امیلی کری : نقش آلیسنت های‌ تاور جوان را به تصویر می‌ کشد .

7 . ریس ایفانز : در نقش سراتو های‌ تاور : پدر آلیسنت ، دست پادشاه ، که به پادشاه ویسریس و قلمرو خدمت می‌ کند . او یک رقیب سیاسی سرسخت شاهزاده دیمون است .

8 . استیو توسن : در نقش لرد کورلیس ولاریون : معروف به « مار دریایی ؛ Sea Snake » و رئیس خاندان ولاریون و مشهورترین دریانورد تاریخ وستروسی .

9 . ایو بست : در نقش پرنسس رینیس تارگرین : اژدهاسوار و همسر لرد کورلیس است . او که به عنوان « ملکه‌ ای که هرگز نبود » شناخته می‌ شود ، زمانی کاندیدای جانشینی پدربزرگش ، پادشاه جیهاریس ، به عنوان فرمانروای هفت پادشاهی بود ، اما به نفع پسر عمویش ویسریس کنار گذاشته شد .

10 . سونویا میزونو : در نقش میساریا : رقصنده‌ ای که متولد خارج از کشور است و به قابل اعتمادترین متحد شاهزاده دیمون تبدیل می‌ شود .

11 . فابین فرانکل : در نقش سر کریستون کول : یک شمشیرزن ماهر از دورنیش و پسر معمولی زاده مباشر لرد بلک‌ هیون .

12 . گراهام مک تاویش : در نقش سر هرولد وسترلینگ : لرد فرمانده کنونی کینگس‌ گارد که از زمان پادشاه جیهاریس خدمت کرده‌ است ، او زمانی یک شوالیه قدرتمند بود او وظیفه دارد از پرنسس رینیرا مراقبت و محافظت کند .

گوی یخی

13 . دیوید هوروویچ در نقش گرندمستر ملوس : مشاور مورد اعتماد پادشاه ویسریس .

14 . بیل پترسون : در نقش لرد لیمن بیزبری : لرد هانیهولت و ارباب سکه « Master of Coin » در شورای پادشاه ویسریس .

15 . گاوین اسپوکس : در نقش لرد لیونل استرانگ : ارباب قانون « Master of Laws » در شوراری پادشاه ویسریس و لرد هارنهال .

16 . استفان رودری : در نقش هابرت های‌ تاور : رئیس خاندان های‌ تاور و حاکم اولدتاون او برادر بزرگتر سر اتو های‌ تاور است .

17 . الیوت تیتنسور : در نقش سر اریک کارگیل : عضو کینگس‌ گارد ویسریس تارگرین یکم و همچنین دو قلوی سر آریک کارگیل.

18 . لوک تیتنسور : در نقش سر آریک کارگیل : عضو کینگس‌ گارد ویسریس تارگرین یکم و همچنین دو قلوی سر اریک کارگیل .

19 . جولیان لوئیس جونز : در نقش بورموند باراتیون : لرد استورمز اند ( Lord of Storm’s End ) و رئیس خاندان باراتیون در اوایل سلطنت ویسریس تارگرین یکم او همچنین دایی رینیس تارگرین است .

20 . دیوید هانسلو : در نقش لرد ریکون استارک

21 . فرانکی ویلسون : در نقش کاپیتان راندیل بارت

22 . گری ریموند : در نقش های سپتون

23 . بتانی آنتونیا در نقش لیدی بائلا تارگرین : دختر بزرگ لنا ولاریون او یک اژدهاسوار است که سوار برای اژدهای جوان « مون‌دنسر » می‌ شود .

24 . نانا بلوندل : در نقش لیدی لنا ولاریون : دختر کورلیس ولاریون و رینیس تارگرین .

25 . ساوانا استین : نقش لنا ولاریون جوان را به تصویر می‌ کشد .

26 . نوا فوئیلیس موس : نقش کودکی لنا ولاریون را به تصویر می کشد .

27 . فیبی کمبل : در نقش لیدی رینا تارگرین : دختر کوچکتر لنا ولاریون .

28 . هری کولت : در نقش شاهزاده جاکریس ولاریون : نخستین پسر پرنسس رینیرا .

29 . لئو هارت : نقش جاکریس ولاریون جوان را به تصویر می‌ کشد .

30 . رایان کُر : در نقش سر هاروین استرانگ : پسر ارشد ارباب قانون لیونل استرانگ و وارث هارنهال او که با نام « بریک‌بونز » شناخته می‌ شود ، گفته می‌ شود که قوی‌ ترین مرد در هفت پادشاهی است .

31 . آنتونی فلانگان : در نقش سر استفون دارکلین : عضوی از کینگس‌ گارد .

32 . تام گلین کارنی : در نقش شاهزاده ایگان تارگرین : نخستین پسر پادشاه ویسریس.

33 . جفرسون هال : در نقش لرد جیسون لنیستر سر تایلند لنیستر : جیسون ارباب کسترلی راک است و دو قلوی همسان او تایلند یک سیاستمدار حیله‌ گر است .

34 . ویل جانسون : در نقش سر ویموند ولاریون : برادر کوچکتر لرد کورلیس ولاریون و فرمانده نیروی دریایی ولاریون .

35 . جان مک‌میلان : در نقش سر لینور ولاریون : پسر پرنسس رینیس و لرد کورلیس ولاریون .

36 . تئو نیت : نقش لنور ولاریون جوان را به تصویر می‌ کشد .

37 . متیو کارور : نقش کودکی لینور ولاریون را به تصویر می‌ کشد .

38 . اوان میچل : در نقش شاهزاده ایموند تارگرین : دومین پسر پادشاه ویسریس ، برادرزاده شاهزاده دیمون و برادر ناتنی پرنسس رینیرا .

39 . لئو اشتون : نقش ایموند تارگرین جوان را به تصویر می‌ کشد .

40 . متیو نیدهم : در نقش لریس استرانگ : پسر کوچکتر ارباب قانون لیونل استرانگ .

41 . فیا سابان : در نقش پرنسس هلنا تارگرین : دومین دختر پادشاه ویسریس ، خواهر شاهزاده‌ ها ایگان و ایموند ، خواهر ناتنی پرنسس رینیرا .

42 . ایوی آلن : نقش هلنا تارگرین جوان را به تصویر می‌ کشد .

43 . فیل دنیلز : در نقش مستر جراردیس : یکی از مسترهای سیتادل .

44 . کورت گییاوان : در نقش مستر اورول : یکی از مسترهای سیتادل .

45 . راجر ایوانز : در نقش سر بوروس باراتیون : پسر لرد بورموند باراتیون .

46 . الیوت گریهولت : در نقش شاهزاده لوسریس ولاریون : پسر دوم پرنسس رینیرا .

47 . هاروی سادلر : نقش لوسریس ولاریون جوان را به تصویر می‌ کشد .

48 . پل کندی : در نقش جاسپر وایلد : معروف به « آیرون‌راد » ارباب رین هاوس و رئیس خاندان وایلد .

49 . سولی مک‌لئود : در نقش سر جافری لونماوث : شوالیه خانه لونماوث و عاشق لینور ولاریون .

رکورد عجیب سریال خاندان اژدها

یک روز پس از پخش اولین قسمت ، HBO گفت که این قسمت از House Of The Dragon در اولین شب نمایش توسط حدود ۹٫۹۹ میلیون بیننده در ایالات متحده دیده شده‌ است که بالاترین تعداد بیننده در یک روز در تاریخ این سرویس بوده‌ است .

چهار روز بعد با اعلام تمدید برای فصل دوم ، این شبکه گفت که تا آن زمان قسمت اول در ایالات متحده توسط بیش از ۲۰ میلیون بیننده تماشا شده‌ است .

تعداد مخاطبان در طول اولین نمایش باعث شد که HBO مکس برای برخی از کاربران ، به ویژه کسانی که از دستگاه‌ های آمازون فایر تی‌وی استفاده می‌ کنند ، از کار بیفتد .

پلت‌ فرم دان‌ دتکتور ۳۷۰۰ مورد از پاسخ ندادن این برنامه را گزارش کرد . همچنین گزارش‌ هایی از مشکلات پخش گسترده در سرویس شریک کانادایی یعنی  کریو وجود دارد .

خلاصه قسمت اول سریال خاندان اژدها ( وارثان اژدها )

در زمان سلطنت جیهاریس تارگرین ، پادشاه پیشین ، تراژدی‌ های مرگباری جان دو پسر بزرگ او ، شاهزاده‌ ها ایمون و بائلون را گرفت و خط جانشینی بلا تکلیف ماند .

شورایی بزرگ برای انتخاب حاکم آینده وستروس تشکیل می‌ شود . نوه‌ های پادشاه جیهاریس ، پرنسس رینیس تارگرین ، و پسر عموی کوچکتر رینیس یعنی پرنس ویسریس تارگرین نامزدهای این انتخابات هستند .

طبق قانون وستروسی ، وارث مذکر علیرغم تاریخ تولد ، بر مؤنث ارجعیت دارد و ویسریس به عنوان ولیعهد برگزیده می‌ شود . نه سال بعد ، پادشاهی ویسریس اول در معرض خطری از جانب حکومت سه‌ نفره ( اتحاد شهرهای آزاد اسوس ) که به دنبال به دست آوردن منطقه استپ‌ استونز هستند قرار می‌ گیرد .

ویسریس همچنین باید وحشیگری برادر کوچکترش دیمون در مقام فرمانده نگهبانان کینگز لندینگ را تحت کنترل در بیاورد .

ویسریس و همسرش ملکه اما در انتظار به دنیا آمدن پسرشان هستند و مسابقاتی برای جشن گرفتن ترتیب داده شده‌ است . در طول این رویداد ، سر کریستون کول در مبارزه‌ ای پرنس دیمون را شکست می‌ دهد و در همین حین ملکه اما و پسرش هنگام زایمان می‌ میرند .

در شب بعد از مراسم سوزاندن ملکه و پسر پادشاه ، دیمون به میخانه‌ ای می‌ رود ، و در آنجا پسر پادشاه را « ولیعهد یک روزه » می‌ نامد .

این خبر به اتو های‌ تاور و سپس به پادشاه می‌ رسد . دست پادشاه ، سر اتو های‌ تاور ، که پیشینه درگیری و تنفر از دیمون ، برادر پادشاه را دارد و مخالف جدی جانشینی دیمون است ، پیشنهاد می‌ کند که تنها فرزند زنده ویسریس یعنی پرنسس جوان ، رینیرا ، وارث تخت آهنین نامیده شود . ویسریس هم دیمون را تبعید کرده و رینیرا را وارث خود می‌ نامد .

سریال خاندان اژدها + لینک دانلود مستقیم

خلاصه قسمت دوم سریال خاندان اژدها ( شاهزاده سرکش )

شش ماه پس از اینکه رینیرا به عنوان وارث نامگذاری شد ، دیمون ، دراگون‌استون را اشغال می‌ کند که توسط هزاران نگهبان وفادار شنل طلایی حمایت می‌ شود .

در همین حال ، شاهزاده دریاسالار کراگاس درهار ، معروف به کرَب فیدر ، به دستور تری‌ آرچی ، استپ‌ استونز را تهدید می‌ کند . شورای کوچک ، پادشاه ویسریس را تحت فشار قرار می‌ دهد تا برای ادامه نسل سلطنتی خود مجدداً ازدواج کند ، که وضعیت جانشینی رینیرا را به خطر می‌ اندازد .

پیشنهاد رینیرا برای نشان‌ دادن قدرت در برابر کراگاس رد می‌ شود و او به انتخاب یک شوالیه جدید برای کینگز گارد تنزل می‌ یابد . او سر کریستون را بدون توجه به عدم حمایت سیاسی او ، برای تجربه رزمی‌ اش انتخاب می‌ کند .

در همین حال آلیسنت های‌ تاور به اصرار پدرش به آرامش‌ دادن به پادشاه ویسریس ادامه می‌ دهد ، لرد کورلیس ولاریون ، همسر پرنسس رینیس ، به دختر دوازده ساله خود ، لِنا پیشنهاد ازدواج با پادشاه را می‌ دهد .

دیمون یک تخم اژدها را دزدیده‌ است تا ویسریس را به یک درگیری در دراگون‌ استون تشویق کند ، اما اتو های‌ تاور به جای او می‌ رود . در حالی که یک خون‌ ریزی در حال وقوع است ، رینیرا با اژدهای خود ، سیراکس ، به دراگون‌ استون پرواز می‌ کند و تخم را از دیمون به‌ طور مسالمت‌ آمیز پس می‌ گیرد .

نافرمانی او ، پادشاه را خشمگین می‌ کند و باعث بحثی صمیمانه در مورد ملکه اِما و ازدواج مجدد او می‌ شود . در نهایت ، ویسریس اعلام می‌ کند که با آلیسنت ازدواج خواهد کرد ، که هم رینیرا و هم کورلیس را شوکه کرده و خشمگین می‌ کند . کورلیس به دنبال دیمون برای تشکیل یک اتحاد است .

خلاصه قسمت سوم سریال خاندان اژدها ( دم درنامش )

برای سه سال ، درگیری‌ ها در منطقه استپ‌ استونز بسیار دشوار شده‌ است . لرد کورلیس و شاهزاده دیمون بدون حمایت پادشاهی که در مورد وضعیت قلمرو جنوبی بی‌ طرف مانده ، با کراگاس درهار و دزدان دریایی‌ اش می‌ جنگند .

پادشاه ویسریس برای جشن تولد دومین سالگرد تولد ایگان ، پسر ملکه آلیسنت ، یک شکار برنامه‌ ریزی می‌ کند .

رینیرا به دلیل توجهی که به برادر ناتنی کوچکترش می‌ شود احساس می‌ کند که توسط پادشاه نادیده گرفته شده‌ است . این امر رابطه او با ویسریس را تیره می‌ کند ، به خصوص زمانی که پادشاه اصرار دارد که برای محافظت از اصل و نسب او باید ازدواج کند .

لرد جیسون لنیستر از کسترلی راک مشتاق ازدواج با رینیرا است ، اما رینیرا به او بی علاقه است . به توصیه برادرش ، اتو هایتاور از دخترش آلیسنت می‌ خواهد که پادشاه را متقاعد کند که ایگان را به عنوان وارث نامگذاری کند تا قدرت و اعتبار هایتاورها بیشتر شود .

در همین حال ، کورلیس ، برادرش ویموند ، و دیمون ، همراه با چند سرباز از خاندان والیریان ، در نبردی سخت علیه جنگجویان تری‌ آرچی می‌ جنگند . آنها توسط پسر کورلیس ، لنور ولاریون ، سوار بر اژدهایش حمایت می‌ شوند . دیمون بالاخره کرب‌ فیدر را می‌ کشد .

کربن فعال

خلاصه قسمت چهارم سریال خاندان اژدها ( پادشاه دریای باریک )

پرنسس رینیرا به توصیه پدرش تصمیم می گیرد داماد بگیرد . او با همراهی سر کریستون کول به استورمز اند می رود تا در حضور لرد بورموند باراتیون با لردهای زیادی ملاقات کند .

شاهزاده خانم از ازدواج با هر یک از خواستگاران امتناع می ورزد و به موقع به کینگز لندینگ باز می گردد تا ببیند عمویش دیمون با اژدهایش کاراکسس از استپ استون ها باز می گردد ، جایی که او را ” پادشاه دریای باریک ” نامیده اند .

دیمون در مقابل ویسریس زانو می زند و با تحویل دادن تاجش با او بیعت می کند . پس از آشتی ، ویسریس جشنی ترتیب می‌ دهد تا بازگشت برادرش را جشن بگیرد و ملکه آلیسنت به دلیل ملکه بودن ، دوستی ندارد و رینیرا می‌ گوید که دلش برای دوستی آنها تنگ شده است .

رینیرا مخفیانه از Red Keep با دیمون بیرون می‌ آید تا شب را در خیابان‌ های King’s Landing بگذراند ، جایی که آنها یک نمایش می‌ بینند ، از فاحشه خانه‌ ها بازدید می‌ کنند ، می‌ بوسند و تقریباً رابطه جنسی بر قرار می‌ کنند ، اما بعد از آن این کار را نمی‌ کنند .

که توسط یکی از مردان اتو جاسوسی می شود . در بازگشت به قلعه ، شاهزاده خانم سر کریستون کول را اغوا می کند و هر دو با هم می خوابند .

صبح روز بعد ، سر اتو از اتفاقی که دیشب در خیابان ها افتاده مطلع می شود و به پادشاه اطلاع می دهد که توسط آلیسنت شنیده می شود . او مخفیانه از رینیرا سؤال می کند و رینیرا قسم می خورد که با عمویش نخوابیده است .

در همین حال ، پادشاه از دیمون خشمگین است ، اما وقتی دیمون دست شاهزاده خانم را می‌ خواهد ، پادشاه برادرش را به واله تبعید می‌ کند .

آلیسنت بعدا گفتگوی خود با رینیرا را به پادشاه می گوید و از پادشاه می خواهد که با او صحبت کند . ویسریس رینیرا را تحت تاثیر قرار می دهد تا با سر لینور ولاریون ، پسر لرد کورلیز ازدواج کند و رینیرا از او می پرسد که چرا سر اتو سعی دارد از او جاسوسی کند .

پادشاه بعداً سر اتو را به دلیل تلاش برای از بین بردن موقعیت رینیرا به عنوان وارث ، از سمت خود به عنوان دست برکنار کرد . استاد اعظم ملوس به درخواست پادشاه یک فنجان چای سقط جنین را برای رینیرا می گذارد تا در صورت حاملگی فرزند سقط شود .

خلاصه قسمت پنجم سریال خاندان اژدها ( ما راه را روشن می‌کنیم )

دیمون با بازگشت به رانستون ، همسرش لیدی ریا رویس را می کشد . پادشاه ویسریس و رینیرا به سمت دریفتمارک حرکت می کنند تا ازدواجی بین شاهزاده خانم و سر لینور ترتیب دهند که لرد کورلیس ولاریون را راضی می کند .

رینیرا به لینور می‌ گوید که گرایش جنسی او را درک می‌ کند و پیشنهاد می‌ کند که وظایف سلطنتی خود را با هم انجام دهند و در عین حال معشوق داشته باشند .

قبل از ترک کینگز لندینگ ، سر اتو به ملکه آلیسنت هشدار می دهد که اگر رینیرا ملکه شود ، فرزندانش تهدید محسوب می شوند . آلیسنت پس از اطلاع از حقیقت رانیرا و سر کریستون چیزی نمی گوید .

در جشنی که جشن عروسی پیش رو برگزار می‌ شود ، آلیسنت عمداً با لباسی سبز ، رنگ علامت خانه هایتاور برای دعوت به اسلحه ، وارد سالن می‌ شود .

سر جرولد رویس با دیمون رو به رو می شود و ادعا می کند که پسر عمویش رئا را به قتل رسانده است . دیمون این موضوع را انکار می کند و از او می خواهد که ثروت همسرش را به ارث ببرد .

معشوقه لینور ، سر جافری لونموث متوجه می شود که سر کریستون عاشق رینیرا است و به آنها پیشنهاد می دهد که از اسرار یکدیگر محافظت کنند . کریستون ، خشمگین ، به طرز مرگباری جافری را کتک می‌ زند .

لینور از مرگ جافری ویران شده است . برای جلوگیری از رسوایی بیشتر ، رینیرا و لینور به طور خصوصی با هم ازدواج می کنند . Viserys ضعیف بلافاصله پس از آن سقوط می کند .

بعداً ، در حالی که سر کریستون قصد دارد خود را به خاطر عمل نادرست خود بکشد ، ملکه آلیسنت مداخله می کند .

خلاصه قسمت ششم سریال خاندان اژدها ( شاهزاده‌خانم و ملکه )

ده سال بعد ، پرنسس رینیرا فرزند سومی را به دنیا می‌ آورد که سِر لینور نام او را جافری می‌ گذارد . ملکه آلیسنت خاطر نشان می‌ کند که رنگ موی این نوزاد ، مانند برادرانش جاکریس و لوسریس ، به جای نقره‌ ای ، که به خاندان تارگرین و ولاریون نسبت داده می‌ شود ، قهوه‌ای است .

پادشاه ویسریس درخواست ملکه برای اعلام حرامزاده‌ بودن پسران پرنسس را نادیده می‌ گیرد . سر کریستون ، که اکنون به آلیسنت وفادار است ، سر هاروین را به دعوا بر سر شایعاتی در مورد بی‌وفایی رینیرا تشویق می‌ کند .

آلیسنت ، اگان را به خاطر یک شوخی نسبت برادرش ایموند سرزنش می‌ کند ، سپس می‌ گوید که باید روزی خود را برای جنگیدن برای تاج‌ و تخت آماده کند . دیمون و لنا ، به همراه دختران خود بئلا و رینا ، از اسوس دیدن می‌ کنند ، و در آنجا شاهزاده شهر بندری پنتوس به آن‌ ها در ازای اتحاد علیه تری‌ آرچی ، که استپ‌ استونز را پس گرفته‌ است ، پیشنهاد جایگاهی اربابی می‌ دهد .

پس از یک زایمان دردناک ، لنا که قادر به زایمان نیست ، به اژدهای خود وگار دستور می‌ دهد تا او را بسوزاند . رینیرا برای برقراری صلح ، پیشنهاد ازدواج پسرش جاکریس را با هلنا ، دختر آلیسنت می‌ دهد .

سر لیونل استرانگ به دلیل شایعات مربوط به پسرش هاروین ، استعفای خود را به عنوان دست پادشاه پیشنهاد می‌ کند . پادشاه ویسریس امتناع می‌ کند ، اما به او اجازه می‌ دهد تا برای مدت کوتاهی با پسرش هاروین به هارنهال سفر کند . خداحافظی عاطفی هاروین با رینیرا و پسرانش اینطور تلقی می‌ شود که او پدر بیولوژیکی آنهاست .

ملکه آلیسنت ، که هنوز آرزو می‌ کند پدرش دست پادشاه می‌ بود ، به لریس استرانگ اعتماد می‌ کند . در هارنهال ، لیونل و هاروین در یک آتش‌ سوزی می‌ میرند که ظاهراً توسط لریس تنظیم شده‌ است . رینیرا ، لینور و فرزندانشان همگی کینگز لندینگ را ترک‌کرده و به دراگون‌ استون نقل‌ مکان می‌ کنند .

خلاصه قسمت هفتم سریال خاندان اژدها ( دریفتمارک )

پادشاه ویسریس و دربارش در مراسم خاکسپاری لیدی لنا در دریفت‌ مارک شرکت می‌ کنند . رینیرا و دیمون دوباره با هم متحد شده و از نظر فیزیکی صمیمی‌ تر می‌ شوند .

شاهزاده ایموند اژدهای لنای فقید ، وگار ، را به عنوان اژدهای خودش ادعا می‌ کند و منجر به یک درگیری با پسر عموها و خواهرزاده‌ هایش می‌ شود که در آن لوسریس با یک چاقوی فولادی والریایی چشم ایموند را می‌برد .

ویسریس درخواست ملکه آلیسنت مبنی بر اینکه چشم لوسریس به عنوان انتقام بیرون کشیده شود را رد می‌ کند . وقتی آلیسنت سعی می‌ کند به لوسریس حمله کند ، پرنسس رینیرا او را مسدود می‌ کند .

آلیسنت در یک مبارزه به بازوی رینیرا ضربه می‌ زند . پس از ادعاهایی مبنی بر اینکه فرزندان رینیرا حرامزاده هستند، ویسریس حکم می‌ دهد که زبان هر کسی که از این به بعد مشروعیت آنها را زیر سؤال ببرد ، بریده خواهد شد .

آتو های‌ تاور که به عنوان دست پادشاه دوباره استخدام شده‌ است ، به دخترش آلیسنت می‌ گوید که آنها به زودی پیروز خواهند شد . رینیرا و دیمون علیه آلیسنت و حامیانش متحد می‌ شوند .

سر کارل کوری ظاهراً لنور را به قتل می‌ رساند ، در حالی که والدینش ، پرنسس رینیس و لرد کورلیس معتقدند جسد ذغالیِ پیدا شده متعلق به پسرشان است . در همین حال ، دیمون و رینیرا به‌ طور خصوصی طبق سنت قدیمی والریایی ازدواج می‌ کنند تا نسل خالص تارگرین را ادامه دهند .

به دنبال مرگ ساختگی‌ اش ، لنور ، سرش را تراشیده و مخفیانه از دریفت‌ مارک با سر کارل فرار می‌ کند .

خلاصه قسمت هشتم سریال خاندان اژدها ( ارباب جزر و مد )

شش سال بعد ، کورلیس ولاریون ، ارباب دریفت‌ مارک ، در جنگ استپ‌ استونز به شدت مجروح می‌ شود . برادرش ، سر ویموند ، از کینگز لندینگ درخواست می‌ کند تا او را وارث کورلیس معرفی کند و پسر رینیرا ، لوسریس را نامشروع اعلام کند .

رینیرا و دیمون برای دفاع از مطالبه لوسریس به پایتخت باز می‌ گردند . آن‌ ها دریافتند که پادشاه ویسریس در بستر از پا افتاده و ذهنش پریشان است . ملکه آلیسنت و سر آتو های‌ تاور اکنون بر تمامی وظایف سلطنتی نظارت دارند .

هنگامی که شاهزاده اگان به یک خدمتکار تجاوز می‌ کند ، آلیسنت آن موضوع را مخفی می‌ کند . پس از ورود سر ویموند به رد کیپ ، رینیرا ترتیبی برای جلب حمایت پرنسس رینیس پیشنهاد می‌ کند .

او با نقل قول از رویای اگان فاتح در مورد « شاهزاده‌ ای که وعده داده‌ شده » بود از ویسریس می‌ خواهد که از جانشینی‌ اش دفاع کند . سر ویموند دادخواست خود را در دادگاه ارائه می‌ کند . ویسریس که به سختی قدم می‌ گذارد ، وارد اتاق تاج‌ و تخت می‌ شود و لوسریس را وارث دریفت‌ مارک اعلام می‌ کند .

ویموند با خشمگینی فرزندان رینیرا را حرامزاده می‌ خواند و دیمون او را گردن می‌ زند . در طول مهمانی شام ، به نظر می‌ رسد که خانواده در حال حل اختلافات خود هستند . پس از خروج ویسریس ، ایموند با توهینی غیر مستقیم علیه سه پسر بزرگ رینیرا به دعوا می‌ پردازد . بعداً ، ویسریس ، نزدیک به مرگ ، بخش‌ هایی از رویای اگان فاتح را زمزمه می‌ کند که آلیسنت فکر می‌ کند منظورش پسرشان ، اگان است .

خلاصه قسمت نهم سریال خاندان اژدها ( شورای سبز )

پس از مرگ پادشاه ویسریس ، شورای کوچک با رهبری سر آتو های‌ تاور توطئه می‌ کند تا شاهزاده اگان را به عنوان پادشاه انتخاب کند . پس از اینکه لرد بیزبری به غصب پرنسس رینیرا اعتراض می‌ کند ، سر کریستون کول او را می‌ کشد .

در همان زمان لرد فرمانده کینگزگارد سر هارولد وسترلینگ در اعتراض به این کودتا استعفا می‌ دهد . سر آتو خبر درگذشت پادشاه را به‌ منظور تقویت موقعیت خود به تعویق می‌ اندازد و وفاداری اشراف را طلب می‌ کند .

ملکه آلیسنت موفق به جلب حمایت پرنسس رینیس اسیر شده نمی‌ شود . هنگامی که اگان مخفی می‌ شود ، آتو به برادران دوقلو و اعضای کینگزگارد ، یعنی سر اریک و سر آریک ، دستور می‌ دهد تا شهر را جستجو کنند ، در حالی که کریستون و شاهزاده ایموند جداگانه به دستور ملکه برای این کار فرستاده می‌ شوند .

میساریا ، ملقب به « وایت وورم یا کرم سفید » موقعیت اگان را در « گرند سپت » به آتو اطلاع می‌ دهد . لرد لریس استرانگ به آلیسنت درباره جاسوسان میساریا در رد کیپ هشدار می‌ دهد و ترتیبی می‌ دهد که خانه آن‌ ها را به آتش بکشند .

اگان تمایلی به حکومت ندارد ، اما آلیسنت او را بر خلاف آن متقاعد می‌ کند . در همین حال ، اریک به پرنسس رینیس کمک می‌ کند تا از قلعه فرار کند . مردم کینگز لندینگ به سالنی بزرگ مستقر بر روی غار اژدهایان رانده می‌ شوند ، جایی که آتو مرگ پادشاه ویسریس را اعلام می‌ کند و بلافاصله نوه‌ اش اگان را به عنوان پادشاه جدید تاج‌ گذاری می‌ کند .

رینیس وارد سیاه‌ چال‌ های زیر سالن می‌ شود . او با سوار شدن به اژدهای خود ملیس ، به سالن نفوذ می‌ کند که باعث مرگ بسیاری از مردم عادی می‌ شود . او سپس با غاصبان سلطنتی روبرو می‌ شود ، اما پیش از ترک با اژدهای خود تصمیم می‌ گیرد به آن‌ ها امان دهد .

خلاصه قسمت دهم سریال خاندان اژدها ( ملکهٔ سیاه )

پرنسس رینیس در دراگون‌ استون مرگ پادشاه ویسریس و غصب تاج‌ و تخت توسط شاهزاده اگان را اعلام می‌ کند . رینیرای شوکه‌ شده ، زایمانی زودرس را تجربه می‌ کند و از یک مرده‌ زایی رنج می‌ برد .

شاهزاده دیمون که معتقد است ویسریس به قتل رسیده‌ است ، به جنگ با « سبز ها » اصرار می‌ کند . سر اریک تاج ویسریس را می‌ آورد و رینیرا در آنجا ملکه اعلام می‌ شود . سر آتو شرایط اگان را برای امتیاز انحصاری به رینیرا ارائه می‌ کند . او از کشتن آتو توسط دیمون جلوگیری می‌ کند و پاسخ را به تأخیر می‌ اندازد .

دیمون به‌ طور خصوصی خشمگین است که رینیرا ممکن است قبول کند که قلمرو را در برابر تهدیدی که رویای اگان فاتح پیش‌ بینی کرده بود ، متحد کند . رینیس لرد کورلیس را متقاعد می‌ کند که وفاداری خاندان ولاریون را به جناح « سیاهان » اعلام کند . دیمون قصد دارد اژدهاسواران بیشتری را به خدمت بگیرد و اژدهای بزرگ ، ورمیثور ، را بیدار می‌ کند .

رینیرا پسرانش ، شاهزاده‌ ها جاکریس و لوسریس را به عنوان نماینده می‌ فرستد تا خاندان‌ های ارین ، استارک و باراتیون را به عنوان متحدان خود تضمین کنند . لوسریس با لرد بوروس باراتیون ملاقات می‌ کند که از حمایت از رینیرا امتناع می‌ کند و می‌ گوید که چیزی از سوی وی به او پیشنهاد نشده‌ است .

در آنجا شاهزاده ایموند نیز حضور دارد که با هماهنگی اگان با دختر بوروس ازدواج خواهد کرد . ایموند به عنوان تلافی ، از لوسریس یک چشمش را می‌ خواهد . لوسریس روی اژدهایش ، آراکس ، پرواز می‌ کند ، اما ایموند او را با وگار تعقیب می‌ کند .

هر دو اژدهایان از دستورات سواران خود سرپیچی می‌ کنند . آراکس ، وگار بسیار بزرگ‌ تر را می‌ سوزاند . وگار که خشمگین شده‌ است ، لوسریس و آراکس را یکباره می‌ کشد و ایموند که فقط قصد ترساندن لوسریس را داشت ، شوکه و مبهوت می‌ شود . دیمون خبر مرگ لوسریس را به رینیرا می‌ دهد .

دانلود مستقیم سریال خاندان اژدها با دوبله فارسی و بدون سانسور

ما طبق سرچ گوگل و اولین سایت در بین سایت های ارائه دهنده لینک زیر را برای شما قرار داده ایم .

مدیران عزیز سایت های ارائه دهنده لینک های دانلود سریال خاندان اژدها می توانند در بخش نظرات اسم و لینک سایت خود را قرار دهند تا بعد از بررسی در صورت اطمینان از سلامت لینک ها و … در همین بخش قرار گیرد .

امتیازات سریال خاندان اژدها

امتیاز منتقدان - 85%
رکورد بیننده در ابتدای پخش - 90%
پیشروی و کیفیت داستان فیلم - 97%
امتیاز کاربران - 72%

86%

پیش در آمد سریال بازی تاج و تخت

نظر ۵۷۶ منتقد و امتیاز ۸۵٪ با نمره ۹/۱۰ را کسب کرده‌ است .

دانلود مستقیم تمام قسمت ها
User Rating: 3.15 ( 4 votes)
منبع
ویکی پدیا

سلام یار

اگه قصد تغییر دنیا رو داری، قلم بردار و شروع به نوشتن کن…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا