داستان سریال پوست شیر و بازیگران محبوب آن + تیزر رسمی

the lion skin series 2022

سریال پوست شیر به کارگردانی جمشید محمودی در 30 شهریور 1401 قرار است در شبکه نمایش خانگی روی آنتن برود . سریالی با بازیگری شهاب حسینی بازیگر محبوب سینما ، که نقش اصلی را بازی می کند .

سریال پوست شیر محصول سال 1401 کشور ایران به کارگردانی جمشید محمودی و نویسندگی داستان و فیلمنامه رضا بهاروند و جمشید محمودی که علاوه بر کارگردانی محمودی نویسندگی داستان سریال جدید خودش یعنی پوست شیر را نیز بر عهده دارد .

جمشید محمودی متولد ولایت پران افغانستان و 41 سال سن دارد و از تبعه های افغان حاضر در ایران می باشد که از شش سالگی در ایران سکونت داشته و جزء افراد با سابقه در سینمای ایران محسوب می شود .

فیلم های سینمایی زیادی را در ایران کارگردانی و نویسندگی کرده است و همچنین در سال های 96 الی 98 دو سریال را برای شبکه دوم تلویزیون ایران کارگردانی کرده است .

تا کنون سابقه حضور در شبکه نمایش خانگی را در رزومه کاری خود نداشته است و سریال جدید پوست شیر قرار است اولین تجربه حضور محمودی در شبکه نمایش خانگی باشد .

از سری کارهای مطرح محمودی میتوان به چند متر مکعب عشق اشاره کرد که با این فیلم در جشنواره های داخلی و بین المللی درخشید و توانست جوایز متععدی را به دست آورد .

برادران محمودی اینبار هم همانند فیلم های قبلی خود قرار است که در پوستر شیر کنار یکدیگر باشند نوید و جمشید محمودی فیلم های زیادی را با هم همکاری کرده اند .

از هفت و نیم دقیقه رفته تا چند متر مکعب عشق و نوید محمودی در پوست شیر ترجیح داده است که سمت تهیه کنندگی را در این سریال بر عهده داشته باشد و در کنار برادرش قرار است که اولین تجربه حضور خود را در شبکه نمایش خانگی رقم بزنند .

رزومه برادران محمودی شبیه هم می باشد چرا که هر دو در کنار هم در یک اثر سینمایی حضور داشته اند یا نوید محمودی کارگردان بوده است و جمشید محمودی نویسندگی آن اثر را بر عهده داشته است یا بلعکس به همین علت آنها دارای یک روزمه یکسان  می باشند و البته جوایز و افتخارات آنها هم اکثر یکسان می باشد .

 

بازیگران سریال پوشت شیر

شهاب حسینی ، پردیس احمدیه ، هادی حجازی‌ فر ، پانته‌ آ بهرام ، بابک کریمی  , بانیپال شومون , مهرداد صدیقیان , نیلوفر کوخانی ، علیرضا کمالی ، علی اوسیوند ، احسان امانی ، بهزاد خلج از جمله بازیگران سریال پوست شیر هستند .

 

خلاصه داستان سریال پوست شیر

این سریال که داستان یک پلیس آگاهی را با بازی شهاب حسینی روایت می کند در ژانر درام ملتهب ساخته شده است .

تیزر رسمی سریال پوست شیر :

 

 

سلام یار

اگه قصد تغییر دنیا رو داری، قلم بردار و شروع به نوشتن کن…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 20 =

دکمه بازگشت به بالا