رئالیتی شو پدرخوانده به جای مافیا به سینمای خانگی خواهد آمد

Reality show godfather & Mafia nights

رئالیتی شو پدرخوانده مهمان خانه هایتان خواهد شد ، این وعده سازنده رئالیتی شو مافیا آقای سعید ابوطالب است . حالا با رفع تمامی باگ ها و مشکلات ارائه شده توسط بینندگان قرار است یک شو با جذابیت بسیار بیشتر به نمایش درآید .

برنامه شب‌ های مافیا که در قالب یک رئالیتی شو با محوریت بازی مافیا ساخته شد ، طرفداران و بینندگان خود را داشت .

حالا به‌ تازگی و مدتی پس از پایان شب‌ های مافیا ، سعید ابوطالب به‌ عنوان تهیه‌کننده و کارگردان برنامه شب‌ های مافیا از ساخت یک رئالیتی شو جدید با نام پدرخوانده خبر داده است .

با ما در بخش هنر و سینما از سلام یار همراه باشید تا اطلاعات کامل تری را به شما ارائه دهیم .

 

سخنان سعید ابوطالب درباره پدرخوانده

سعید ابوطالب می‌ گوید اشکالات شب‌ های مافیا در برنامه پدرخوانده وجود نخواهند داشت .

کارگردان شب های مافیا خبر ساخت پدرخوانده را به این شکل اعلام می‌ کند : مجموعه جدیدی می‌ سازیم که یک رئالیتی شو با موضوع بازی مافیا است . « پدرخوانده » سناریوی پیچیده‌ ای دارد و فقط یک ماه بازیگران مشغول یادگیری و تمرین آن بوده‌ اند .

از اولین فصل برنامه در دو سال پیش تا به حال ما رفته رفته اشکالات‌ مان را برطرف کردیم . خوده من شخصا همه پیام‌ ها و نظرات مخاطبان را می‌ خوانم .

 

رکوردهای شب های مافیا

کارگردان رئالیتی شو پدرخوانده درباره آمار بینندگان شب‌ های مافیا خاطر نشان کرد : این رئالیتی شو رکورد همه برنامه‌ های مشابه را شکسته و تا جایی که من می‌ دانم در این چهار فصل بیش از ۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون دقیقه فقط ازطریق پلتفرم فیلیمو دیده شده ایم .

طبیعتا تعدادی از مردم هم ازطریق دانلود غیرقانونی مجموعه را دیده‌ اند ، البته من قصد اعتراض ندارم و هزینه اشتراک باید به صرفه و برای مخاطبان معقول باشد . به هر حال از طرق مختلفی مجموعه « شب‌های مافیا » بارها دیده شده است .

 

دلیل کنار گذاشته شدن شب های مافیا

کارگردان رئالیتی شو پدرخواهنده می گوید: مافیا با سبک و شیوه‌ های مختلفی بازی می‌ شود و ما آن را حتی الامکان در سناریوی رئالیتی شومان ساده کرده ایم ، چون خیلی از مردم پلیر حرفه‌ ای یا گرداننده نیستند .

طی دو سال گذشته مخاطبان نقاط ضعف آن سناریو را به ما تذکر دادند و این ضعف‌ ها به مرور حل شد . در فصل چهارم متوجه شده ایم این سناریو دیگر کارکرد ندارد .

چون مخاطب ما این بازی را ده‌ ها بار دیده و از دقایق صد بازی به بعد ، بازی برایشان جذابیت پیگیری ندارد .

رئالیتی شو پدرخوانده به جای مافیا به سینمای خانگی

تقلب در بازی شب های مافیا

حتی اگر شب‌ های مافیا را تماشا نکرده باشید نیز احتمالا حواشی قسمت‌ های پایانی آن به گوش‌ تان رسیده‌ است .

حامد آهنگی به‌ عنوان یکی از شرکت‌ کنندگان شب‌ های مافیا در قسمت‌ های پایانی مدعی تقلب در بازی شده بود و در همین رابطه نیز لایو اینستاگرامی برگزار کرده بود .

سعید ابوطالب در خلال صحبت‌ های خود ، به شرح زیر در این‌ باره هم صحبت کرد :

درباره حرف و حدیث‌ ها نمی‌ خواهم جوابی بدهم . طبیعتا نکات دوستان ربطی به گروه کارگردانی و عوامل پشت دوربین ندارد .

در واقع بازی قدری بیش از اندازه برای بازیگرانی که مقابل دوربین بودند اهمیت پیدا کرده و برایشان مهم شده است . برخلاف برنامه‌ های مشابه‌ ای که با ادعای رئالیتی شو بودن ساخته می‌ شوند .

این برنامه واقعا رئال است ، ما کات نمی‌ دهیم و اگر کات هم داده شود فنی است ، مثلا مشکل نور ، صدا یا دوربین داشته‌ ایم .

از اینکه بازیگران قرار قبلی با یکدیگر داشته‌ اند اطلاعی ندارم برای بعضی از دوستان حساسیت بازی خیلی بالا رفت و احتمالا لایو و توضیحات آن‌ ها را شنیده‌ اید .

من با آن‌ ها صحبت کرده‌ ام و خودشان هم گفتند اعتراض‌ شان به بچه‌ های کارگردانی و پشت دوربین نبوده است ، بلکه به همکاران خودشان معترض بوده‌ اند . ما سعی کردیم این مشکل را در سناریوی جدید حل کنیم و یک ماه اخیر مشغول تمرین همین سناریو بوده‌ ایم .

 

استفاده از ماسک و استفاده از اسلحه متفاوت در رئالیتی شو پدرخوانده

سعید می گوید: مخاطبان می‌ گفتند چرا بازیگرها ماسک نمی‌ زنند ؟ من هنوز هم دوست دارم آن‌ ها ماسک نداشته باشند .

ما به آن‌ ها اعتماد داریم و در این دو سال هم فکر می‌ کنم کسی سعی نکرد رفتار غیر اخلاقی داشته باشد و به قول مخاطبان حرفه‌ ای ، نایت بزند . اما به احترام تقاضای برخی مخاطبان ، این بار از همکاران صحنه خواستم یک ماسک شیک و جذاب تهیه کنند .

یا مخاطبان درباره سرو صدای اسلحه تذکر می‌ دادند اما در برنامه جدید همه بازیگران اسلحه دارند و اسلحه های‌ شان را تحویل نمی‌ دهند .

ضمن اینکه این بار ما نقش مافیا و شهروند مشخص از ابتدا نداریم و ممکن است هر لحظه نقش ها تغییر کند و هر کسی به اسلحه احتیاج پیدا کند .

 

رئالیتی شو پدرخوانده چگونه خواهد بود ؟

پدرخوانده با حضور چهره‌ های برتر شب‌ های مافیا ساخته می‌ شود ، ابوطالب می‌ گوید تقریبا تمام بازیگران حاضر در شب‌ های مافیا را به پدرخوانده دعوت کرده است و برخی از چهره ها به دلایل مختلف فعلا امکان حضور در برنامه را نداشته‌ اند .

همچنین گرداننده این دوره ، کامبیز دیرباز است ، ابوطالب به شرح پیش رو درباره سناریو بازی نیز توضیح داد : این سناریو ۱۱ نفره است ، ما سه مافیا و یک پدرخوانده قدرتمند ، ۷ شهروند و یک نقش مستقل داریم .

وقتی این‌ ها دو دست با هم بازی می‌ کنند ، در دست‌ های سوم و چهارم بازی با بازیکنان خوب و چند بازیکن جدید ادامه پیدا می‌ کند و بازیکن‌ های ضعیف حذف می‌ شوند . گروهی متشکل از داوران به ما کمک می‌ کنند تا در انتخاب و آموزش بازیگران حرفه‌ ای جلو برویم .

او ادامه می دهد : ما یک بازی داشتیم که بیش از ۴ ساعت طول کشیده و قول ما این است که تمام آن را در یک قسمت تدوین کنیم . جذابیت بازی به‌ حدی است که بازیگران تا آخرین لحظه تپش قلب دارند و با اضطراب از بازی خارج می‌ شوند .

نکته جالب اینه که وقتی بازیگرها حذف می‌ شوند ، ممکن است کامل از سناریو نرفته باشند ، این بار دیگر حذف شده‌ ها به پشت صحنه نمی‌ روند ، بلکه فقط صندلی‌ شان را چند متر عقب می‌ کشند و همچنان در شب ماسک می‌ زنند .

به هر حال ما از هزاران کامنتی که به ما می‌رسد استقبال می‌ کنیم و همین ها به ما یک میزانسن و سناریو جدید به ما داده است .

ابوطالب درنهایت اشاره کرد که ممکن است تدوین‌گر یا فیلمبردار تیم سازنده تصمیم بگیرند برنامه‌ ای با نام شب‌ های مافیا طول کنند . او تاکید کرد که در این مورد مشکلی نمی‌ بیند .

شو پدرخوانده به جای مافیا به سینمای خانگی خواهد آمد

شرکت کنندگان رئالیتی شو پدرخوانده چه کسانی هستند ؟

رئالیتی شو پدرخوانده قرار است بازیگران و شرکت کنندگان زیادی داشته باشد اما افرادی که تا کنون برای از شو مقابل دوربین رفته اند به شرح زیر است :

پژمان بازغی ، بهاره افشاری ، ترلان پروانه ، امیر مهدی ژوله ، امیر علی نبویان ، مجید واشقانی ، امیر حسین رستمی ، سمیرا حسن‌ پور ، سیما تیرانداز ، کامران تفتی ، شکیب شجره ، عباس غزالی ، علی صالحی ، فرزاد حسنی ، بیژن بنفشه‌ خواه ، سید جواد هاشمی ، باربد بابایی ، ارسلان قاسمی ، صحرا اسداللهی ، سپند امیر سلیمانی ، کمند امیر سلیمانی ، حسین سلیمانی ، علی صبوری ، معین زندی (ضد) ، میثم درویشان‌پور ، مجتبی پوربخش ، حدیث میرامینی و… در ادامه نیز بازیگران دیگری جلوی دوربین خواهند رفت .

 

زمان دقیق پخش رئالیتی شو پدرخوانده

در حال حاضر تاریخ دقیقی از این موضوع در دسترس نیست ولی حتما در آینده تاریخ و زمان آن که توسط فیلم نت مشخص شود را در همین بخش از این مقاله در سلام یار برای شما عزیزان قرار خواهیم داد .

 

 

 

 

سلام یار

اگه قصد تغییر دنیا رو داری، قلم بردار و شروع به نوشتن کن…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 6 =

دکمه بازگشت به بالا