بازگشت گودزیلا به سینما 2023 توسط استودیو فیلم سازی توهو

The return of Godzilla to the cinema in 2023

استودیوی فیلم‌ سازی ژاپنی « توهو » همزمان با شصت و هشتمین سالروز ساخت فیلم سینمایی « گودزیلا » از تولید فیلم سینمایی جدیدی از مجموعه فیلم‌ های این هیولا خبر داد .

این فیلم سینمایی که سال آینده منتشر خواهد شد ، نخستین فیلم ژاپنی ساخت « توهو » از زمان انتشار فیلم سینمایی موفق « بازخیز گودزیلا » در سال 2016 محسوب می‌ شود .

هنوز عنوانی برای این پروژه سینمایی که قرار است با موضوع گودزیلا ساخته شود ، انتخاب نشده است و جزئیات چندانی از آن مشخص نیست . با این حال کارگردانی این فیلم را « تاکاشی یامازاکی » بر عهده خواهد داشت .

نخستین فیلم « گودزیلا » محصول کشور ژاپن بود و در سال 1954 میلادی به کارگردانی « ایشیرو هوندا » و توسط استودیوی « توهو » روی پرده سینما رفت .

تاکنون 32 مورد از مجموعه فیلم‌ های « گودزیلا » توسط کمپانی « توهو » عرضه شده ، یک مورد توسط « تری‌استار پیکچرز » و چهار مورد توسط « لجندری پیکچرز » تولید شده است .

مجموعه فیلم‌ های « گودزیلا » در دوران طولانی‌ انتشارشان با فراز و فرودهایی همراه بوده‌ اند . جدیدترین فیلم از این مجموعه که با عنوان « گودزیلا در برابر کونگ » ساخته شد ، در اوایل سال 2021 با موفقیت مواجه شد و با فروش جهانی 470 میلیون دلاری سینماها را در پس از همه‌ گیری کرونا احیا کرد .

سلام یار

اگه قصد تغییر دنیا رو داری، قلم بردار و شروع به نوشتن کن…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا