ربات جمز چیست؟ 0 تا 100 ایردراپ Gemz و لینک ربات و کانال تلگرامی جمز

Gemz airdrop and bot link and Gemz telegram channel

ربات جمز یکی دیگر از ربات های تلگرامی است که روز به روز در حال افزایش کاربر و ترند شدن است. این ربات هم مانند دیگر ربات های تلگرامی ایردراپ ادعا می کند که می تواند با بازی به شما رمز ارز دیجیتال بدهد. اما این ربات چه کارایی و ویژگی هایی دارد؟ در ادامه این مقاله از سلام یار برای شما عزیزان بیشتر درباره این ربات صحبت خواهیم کرد.

ربات جمز چیست؟

ربات جمز یک بازی تلگرامی برای استخراج رمز ارز است. این ربات شباهات زیادی به ربات همستر دارد. اما بر خلاف ربات همستر که بر پایه TON در حال اجراست، ربات گمز بر پایه پلتفرم Base در حال اجراست. این پلتفرم یکی از چندین پلتفرم محبوب و کارآمد در دنیاست. کانال و ربات این مجموعه به سرعت در حال افزایش عضو است.

ربات گمز چیست؟ 0 تا 100 ایردراپ Gemz و لینک ربات و کانال تلگرامی گمز

لینک ربات ایردراپ جمز

ما در سلام یار برای شما لینک مستقیم ربات تلگرام ربات جمز را قرار داده ایم تا بتوانید به راحتی و سرعت بیشتر عضو این ربات شوید. هر چقدر سریعتر عضو این ربات شوید، از بقیه جلوتر خواهید بود و سود شما هم در طولانی مدت بیشتر خواهد شد. از طریق لینک زیر می توانید عضو ربات GEMZ شوید.

لینک عضویت در ربات تلگرام جمز

لینک کانال تلگرام ایردراپ Gemz

اگر می خواهید عضو کانال رسمی جمز شوید و زودتر از همه از اخبار و جوایز این ربات پرطرفدار تلگرامی مطلع شوید، روی لینک زیر کلیک کنید و عضو کانال رسمی این ربات شوید.

لینک عضویت در کانال تلگرام ربات جمز

تفاوت ربات جمز و همستر چیست؟

این دو ربات از لحاظ کارایی تفاوت های زیادی با هم دارند اما از نظر ظاهر تفاوت چندانی ندارند. ربات همستر نیاز به خرید کارت و افزایش پروفیت دارد و می توانید با افزایش زیر مجموعه و کلیک کردن مداوم سکه های خود را افزایش دهید. با افزایش سکه و خرید کارت های روزانه و کد مورس هم می توانید سریعتر رشد کنید.

ربات جمز هم خرید کارت دارد، با کلیک کردن سکه بیشتری به شما می دهد. همچنین، با افزایش عضو و دعوت دیگران به شما سکه رایگان می دهد و با خرید کارت های روزانه 5 میلیون سکه رایگان مانند همستر به شما خواهد داد. تنها تفاوت عمده این دو ربات، پلتفرم آنهاست. ربات همستر بر پایه TON کار می کند و ربات گمز بر پایه Base کار می کند.

سخن پایانی و نتیجه گیری

ربات جمز برای کاربران در حال حاضر بسیار محبوب حاضر شده است. شما هم می توانید با استفاده از این ربات تلگرامی و بازی، در زمینه رمز ارزها کسب درآمد کنید. پیشنهاد می کنیم حتما این ربات را هم در کنار ربات های همستر و تپ سواپ و دیگر ربات ها، تست و استفاده کنید.

سلام یار

اگه قصد تغییر دنیا رو داری، قلم بردار و شروع به نوشتن کن…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − پنج =

دکمه بازگشت به بالا