رکورد شکنی سریال ارباب حلقه ها – Lord of the Rings

Lord of the Rings series record 2022

رکورد شکنی سریال ارباب حلقه ها سری حلثه های قدرت همچنان ادامه دارد و حالا میخوایم برای شما تعدادی از این رکوردها رو بگیم تا بیشتر درباره این سریال اطلاعات به دست بیارید .

پخش سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power با پخش همزمان قسمت اول و دوم از بامداد جمعه  1 سپتامبر 2022 رسما آغاز شد .

این دو قسمت با نقدهای مثبت و منفی زیادی مواجه شده ، حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون ، سریال ارباب حلقه ها کار خود را با یک رکورد شکنی آغاز کرده است .

رکوردهای سریال ارباب حلقه ها :

آمازون اعلام کرد که دو قسمت اول سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power توسط بیش از ۲۵ میلیون کاربر آمازون در سراسر جهان در اولین هفته پخش تماشا شده‌ است .

بنابراین سریال ارباب حلقه‌ ها که در ۲۴۰ کشور پخش شده است ، رکورد بزرگ‌ ترین افتتاحیه‌ های سریال‌ های شبکه آمازون پرایم را شکسته است .

فصل اول سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power در ۸ قسمت تولید شده است که ۶ قسمت باقی‌ مانده به‌ صورت هفتگی از آمازون پخش خواهند شد .

همچنین بخوانید:  فیلم سینمایی بی همه چیز + بررسی و تیزر و زمان پخش این فیلم سینمایی

سریال ارباب حلقه ها ( حلقه های قدرت ) The Lord of the Rings هم‌ اکنون برای فصل دوم تمدید شده است که انتظار می‌ رود مراحل فیلمبرداری و تولید آن به‌ زودی آغاز شود .

 

اتفاقات سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power قرار است در دوره دوم جریان داشته باشد .

هزینه ساخت فصل اول سریال ارباب حلقه‌ ها حدود ۴۶۵ میلیون دلار بوده است و این سریال قرار است در ۵ فصل ساخته و از آمازون پخش شود .

جان دی . پین و پاتریک مک‌ کی به‌ عنوان شورانر ، نویسنده و تهیه‌ کننده اجرایی در سریال ارباب حلقه‌ ها حضور دارند . همچنین خوان آنتونیو بایونا ، فوین چه ییپ و شارلوت برنداستروم ، وظیفه کارگردانی قسمت‌ های مختلف فصل اول سریال The Lord of The Rings را بر عهده داشته‌ اند .

سلام یار

اگه قصد تغییر دنیا رو داری، قلم بردار و شروع به نوشتن کن…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + 3 =

دکمه بازگشت به بالا