توهین به شاه در سریال یاغی قسمت 16 + عکس

Insulting the king in the Yaghi series

ماجرای توهین به شاه در قسمت 16 سریال یاغی و قرار دادن صورت سگ به جای محمدرضا شاه در قسمت شانزدهم سریال یاغی با حضور طناز طباطبایی و فرهاد اصلانی چه بود ؟

قسمت 16 سریال یاغی که در تاریخ 3 شهریور 1401 پخش شد و در سکانسی که طناز طباطبایی و فرهاد اصلانی حضور داشتند ، در دفتر کار اکبر مجلل ، تصویری بر روی دیوار دیده می شود که در واقع یک تابلو می باشد .

فردی با لباس نظامی و شبیه به شاه ولی با چهره یک سگ دیده می شود ! برخی از کاربران فضای مجازی این عمل را توهین به واپسین پادشاه ایران , محمدرضا شاه پهلوی می دانند .

گروهی دیگر ولی این تابلو را متعلق به شاه نمی دانند و این گونه عنوان می کنند که تصویر مربوط به ناپلیون بناپارت است .

دسته ای دیگر نیز تزار روس را عنوان می کنند و گروهی دیگر هم بر این باورند که این سبک تابلوها در اروپا و به ویژه فرانسه رایج است و توهین به شخص خاصی نیست .

شما هم در بخش نظران سلام یار نظر خود را در این رابطه برای ما بنویسید .

 

سلام یار

اگه قصد تغییر دنیا رو داری، قلم بردار و شروع به نوشتن کن…

3 دیدگاه

  1. واقعا ناراحت شدم چرا به سگ توهین شد ?? حیف سگ که گذاشتن جای محمدرضا

  2. قطعا خود محمدرضا هم مشکلی نداره چون طبق قانون کاپیتولاسیونی که قبول کرد ارزش یه سگ آمریکایی بیشتر از شاه ایران بود خیلی حرفه طبق همون قانون اگه یه پسر مثلا ۱۸ ساله آمریکایی به فرح تجاوز میکرد محمدرضا نمیتونست کاری کنه ببینید چقدر ما در زمان پهلوی بدبخت و حقیر بودیم

    1. خجالت بکش که یک کامنت رو صدبار اومدی توی سایت های مختلف تکرار میکنی، شاه خوب یا بد بالخره مرده و تموم شده اما امثال شما ها دست از سر مرده هم بر نمیدارید و مثل چی از جنازه های اون خدا بیامرز هم میترسید ، در ضمن اون قانونی که تو ازش دم میزنی ، اگه شاه توی کاغذ آورد ارباب های شما دارند بهش عمل میکنند و امثال تو عملا شدید سگ درگاه پوتین و چین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا