تغییر چهره امیر مقاره خواننده گروه ماکان بند + عکس چهره جدیدش

The change of the face of Amir Magareh the singer of the Makan band group

امیر مقاره خواننده جوان و خوش سیمای گروه خوانندگی ماکان بند که در عرصه بازیگری نیز فعالیت دارد ، در جدیدترین استوری خود عکسی با چهره متفاوت از خود را منتشر ساخت که موجب تعجب بسیاری از دنبال کننده هایش شد .

امیر مقاره

بازیگر نقش ارشد در سریال نمایش خانگی جزیره که به دلیل جذابیت چهره اش در عرصه مدلینگ نیز حضور داشته ، در این عکس از بخش هنر و سینما سایت سلام یار که مشاهده می کنید متفاوت تر از همیشه به نظر می رسد و موهای کوتاه شده اش ، تفاوت چهره او را به وضوح نشان می دهد .

 

تغییر چهره امیر مقاره خواننده گروه ماکان بند

 

امیر مقاره کیست ؟

امیر مقاره خواننده کشورمان متولد 3 دی 1374 در تهران است . او فعالیت خود را از نوجوانی با سرودن شعر آغاز کرد ، سپس به یادگیری نواختن ساز گیتار روی آورد و پس از آن با شرکت در دوره های خوانندگی بصورت حرفه ای وارد خوانندگی شد .

امیر مقاره در سال 1394 با همکاری رهام هادیان و یاشار خسروی گروه موسیقی « ماکان بند » را تاسیس کردند و دو سال بعد اولین آلبوم ماکان بند با خوانندگی هادیان و مقاره و به سرپرستی میلاد نیکزاد با نام « دیونه بازی » با 12 قطعه موسیقی منتشر شد و امیر مقاره در همان اولین آلبوم به اوج شهرت و محبوبیت رسید .

امیر مقاره نه تنها به عنوان یکی از اعضای تیم فوتبال هنرمندان ، ورزش را هم بصورت جدی پیگیری می کند ، بلکه در سال 1400 بعنوان بازیگر در سریال « جزیره » شبکه خانگی به کارگردانی سیروس مقدم جلوی دوربین رفت .

امیر مقاره به خاطر چهره جذاب خود در عرصه مدلینگ نیز حضور داشته و با چند برند ایرانی نیز همکاری داشته است .

سلام یار

اگه قصد تغییر دنیا رو داری، قلم بردار و شروع به نوشتن کن…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا