آموزش و نحوه آپدیت گوشی هوآوی به EMUI 12 و هارمونی

Education Update Cellular phone Huawei To EMUI 12 And Harmony OS

امروز در سلام یار تصمیم گرفتیم که برای شما آموزش و نحوه آپدیت گوشی هوآوی رو قرار بدیم . چیزی که این روزها خیلی ها در انتظارش هستن و همه دارندگان گوشی های هوآوی میخوان هر چه سریعتر از این آپدیت شگفت انگیز استفاده کنن .

ما این آپدیت رو اول روی گوشی چند تا از همکارامون به طور کامل تست کردیم و بعد از اینکه مطمئن شدیم که میتونه برای شما هم خوب باشه اونو در اختیارتون قرار دادیم .

بزارید وارد بحث های طولانی و الکی نشیم و هر چه سریعتر بریم سراغ این مقاله شگفت انگیز ، البته باید بدونید که در حال حاضر ما این آپدیت رو روی گوشی های huawei nova 7i و huawei y9 prime 2019 تست کردیم .

و آپدیت شون به EMUI 12 کاملا موفقیت آمیز بود که فرقی با هارمونی نداره . پس تا انتهای این مقاله از بخش علم و تکنولوژی سلام یار باهامون همراه باشید .

 

نحوه آپدیت گوشی هوآوی به EMUI 12 و هارمونی

ابتدا باید بدونید که نیازی به بکاپ گرفتن از گوشی نیست ، البته ما که نرگفتیم و آپدیتم هم مشکلی نداشت برامون اما بازم برای احتیاط می تونید خودتون این کار رو انجام بدید .

اما این آپدیت نیاز به لپ تاپ یا کامپیوتر داره که ما با ویندوز 8.1 تست کردیم و گوشی به درستی متصل نمیشد اما با ویندوز 7 خیلی راحت تونستیم آپدیت رو انجام بدیم .

اول از همه روی متن آبی رنگ زیر کلیک کنید و فایل رو دانلود کنید و فایل رو از فرمت RAR خارج کنید .

دانلود مستقیم نرم افزار : HiSuite.Proxy.V3.1.3

 

حالا نرم افزار زیر رو از سایتش دانلود کنید و روی سیستم تون نصب کنید ، توجه کنید که حتما از طریق لینک زیر و آخرین نسخه نرم افزار HiSuite رو نصب کنید .

دانلود مستقیم نرم افزار : HiSuite

 

آموزش کار با نرم افزار HiSuite Proxy

بعد از دانلود و باز کردن فایل دانلود شده پوشه برنامه رو باز کنید و مثل تصویر زیر می بینید .

نحوه آپدیت هوآوی

از سمت چپ روی فایل سوم با نام HiSuite.Proxy.V3 کلیک کنید و بازش کنید بعد با تصویر زیر رو به رو میشید . روی گزینه 1 که اشاره شد کلیک کنید و منتظر بمونید تا تصویر دوم نمایان بشه و خط کدها مثل تصویر زیر تکمیل بشه .

آموزش و نحوه آپدیت گوشی هوآوی به EMUI 12 و هارمونی

بعد از این مراحل هر دو صفحه رو اجازه بدید باز بمونه و حال وارد نرم افزار hisuite بشید و بازش کنید و مثل تصویر زیر وارد تنظیماتش بشید .

نرم-افزار-hisuite

بعد از وارد شدن به بخش تنظیمات ببینید مثل تصویر زیر قسمت آدرس عدد : 127.0.0.1 و قسمت پورت عدد : 7777 وارد شده یا نه ، قطعا بعد از انجام مراحل اول باید این اتفاقات افتاده باشه اگر نشده بود احتمالا مراحل رو اشتباه رفتید و دوباره از اول شروع کنید .

پورت 7777

 

نحوه اتصال گوشی هوآوی به نرم افزار HiSuite

خب حالا بریم سراغ مرحله بعدی که آموزش اتصال گوشی به نرم افزار HiSuite هست . اول گوشی تون رو با کابل شارژش به سیستم تون متصل کنید و مثل تصویر زیر از بخش اعلانات گوشی اجازه دسترسی به فایل ها رو بهش بدید .

اجازه دسترسی به فایل ها

خب حالا دوباره میریم سراغ نرم افزار HiSuite روی سیستم مون و کارهایی که ازمون میخواد رو انجام میدیم تا اتصال کامل بشه بعد از اینکه اتصال کامل شد ازتون میخواد که اجازه بدید همین نرم افزار HiSuite رو روی گوشی تون نصب کنه .

مثل تصویر زیر تایید رو بزنید و بعد برید سراغ مرحله بعد :

آموزش و نحوه آپدیت گوشی هوآوی به EMUI 12 و هارمونی

اجازه های دسترسی رو مثل تصویر زیر یکی یکی تایید کنید و منتظر بمونید تا روی صفحه سیستم یک کادر باز بشه و ازتون بخواد که کد بالا اومده روی گوشی تون رو داخلش وارد کنید و تایید رو بزنید .

و زمان خاموش شدن صفحه تون رو قبل از این کارها از بخش تنظیمات نمایشگر و روشنایی روی تایمی بزارید که طی مدت آپدیت و … خاموش نشه چون به محض خاموش شدن صفحه اتصال قطع میشه و همه چیز رو باید از اول شروع کنید .

تصویر تایید مجوزها در گوشی به این شکل هست :

تایید مجوزها

حالا روی سیستم تون این کادر باز میشه  که ازتون میخواد کد روی گوشی رو داخلش وارد کنید و تایید رو بزنید .

تایید کد اتصال

خب حالا رسیدیم به مرحله آخر که بخش هیجان انگیزی هست و باید ببینیم که برای مدل گوشی ما آپدیت EMUI 12 یا هارمونی اومده یا نه . مثل تصویر زیر گوشی تون حالا متصل شده و شما باید مرحله آخر رو انجام بدید .

بعد از تموم این کارها مثل تصویر زیر روی گزینه اشاره شده کلیک کنید تا مثل تصویر بعدش نرم افزار شروع کنه به جستجوی آپدیت برای مدل گوشی شما و دلتون رو شاد کنه .

طبق تصویر زیر باید وارد بخش آپدیت ها بشید :

آموزش و نحوه آپدیت گوشی هوآوی به EMUI 12 و هارمونی

بعد از اون منتظر بمونید تا نرم افزار جستجوی خودش رو مثل تصویر زیر انجام بده .

جستجوی بروزرسانی

خب بعد از این جستجو یک صفحه جدید باز میشه که بهتون میگه برای گوشی شما آپدیت اومده یا نه . البته ما چون قبل از این آموزش آپدیت کردیم همونطور که توی تصویر زیر میبینید گوشی huawei nova 7i ما به اندروید 12 آپدیت شده از قبل و آپدیت جدیدی نداره .

آپدیت تکمیل شده

اما اگر گوشی شما آپدیت نشده قبلا و آپدیت جدید براش اومده باشه صفحه متفاوتی باز میشه که در اون صفحه تغییرات آپدیت رو نوشته و دکمه آپدیت رو هم زده که کافیه روش کلیک کنید و منتظر بمونید .

بعد از زدن دکمه نرم افزار شروع به دانلود آپدیت میکنه که چیزی بین 4 الی 5 گیگ حجمش هست . بعد از اون خودش شروع به نصب آپدیت جدید روی گوشی میکنه .

بعد از اون هم گوشی شما خودش خاموش میشه و بعد  باید منتظر بمونید تا فایل های آپدیت جدید روی گوشی تون نصب بشه و گوشی تون دوباره روشن بشه و بهتون تبریک میگیم حالا شما دارید از آپدیت EMUI 12 با طراحی و تم هارمونی استفاده می کنید .

به همین راحتی ، حالا اگه براتون سوال شده که بعد از آپدیت EMUI 12 چه تغییراتی در گوشی ما ایجاد میشه با ما همراه باشید تا براتون تغییرات بزرگ این آپدیت رو بگیم .

 

تغییرات گوشی هوآوی بعد از آپدیت EMUI 12

توی این آپدیت بزرگ هم تنظیمات و هم طراحی تمام صفحات و هم برنامه ها تغییر میکنه و یک تغییر بزرگ به چشمتون میاد . البته تغییرات جزئی و ریز هم زیاده اما ما توی این بخش از سلام یار براتون به مهمترین تغییرات این آپدیت اشاره میکنیم .

تغییر اول : افزایش تنظیمات گوشی تون هست که بخشی به نام HMS Core در پایین تنظیمات اضافه میشه و مزایا و امکانات این بخش توی تصویر زیر کاملا مشخص هست .

تنظیمات HMS گوشی

بعد از اون بخشی توی کادر اول تنظیمات اضافه شده به نام دستگاه بند که امکاناتش رو توی عکس زیر می تونید ببینید :

دستگاه بند

خب بخش تنظیمات تغییرات جزئی دیگه ای هم داشته که می تونید خودتون بعد از آپدیت یکی یکی ببینید و ازشون استفاده کنید .

 

تغییرات نوار اعلان و منو کشویی گوشی هوآوی

تغییر بعدی بخش نوار اعلان بالای گوشی هست که تغییر خیلی هیجان انگیزی داشته ما توی دو تا تصویر بهتون نشون میدیم که بعد از آپدیت چطور باید ازشون استفاده کنید .

اما اول اینو بگیم ، برای نمایش اعلانات باید سمت چپ گوشی رو به سمت پایین بکشید و برای نمایش منو کشویی باید سمت راست گوشی رو به سمت پایین بکشید مثل تصاویر زیر :

آموزش و نحوه آپدیت گوشی هوآوی به EMUI 12 و هارمونی

 

پانل کنترل

خب اینم از این بخش ، حالا بریم سراغ بخش بعدی .

 

تغییرات نرم افزارهای گوشی هوآوی بعد از آپدیت EMUI 12

آپدیت گوشی هوآوی هیجان خاصی به ما داد که خب میدونیم شما هم بعد از آپدیتش همین حس بهتون دست میده . اما بزارید ببینیم نرم افزارهای گوشی چه تغییراتی میکنن که میدونم باهاش حال میکنید .

تغییر نرم افزار AL Life و اضافه شدن اتصال تمامی دستگاه های جانبی اندروید به گوشی :

ال لایف

اضافه شدن نرم افزار Game Center به گوشی برای افرادی که عشق بازی هستن با کلی بازی هیجان انگیز متناسب با گوشی تون :

گیم سنتر هوآوی

تغییرات زیبا و دلبرا برای اپلیکیشن آب هوا که آدم دلش میخواد بزاره روی تصویر زمینه گوشیش بخاطر رنگ جذاب و طراحی عالی که داره :

آب و هوا

اضافه شدن نرم افزار ایمیل جدید به گوشی برای مدیریت بهتر ایمیل هاتون درست مثل پیامک ها که مطمئنم با دیدنش خیلی حال می کنید :

آموزش و نحوه آپدیت گوشی هوآوی به EMUI 12 و هارمونی

طراحی جدید و امکانات جدید نرم افزار نکات هوآوی که توی تصویر زیر کاملا مشخص هست اما داشتن اطلاعات بیشتر داخل این نرم افزار بستگی به مکان انتخابی شما در گوشی تون داره :

نرم افزار نکات

تغییرات بعدی در نرم افزار Petal Seargh هست که گستره اخبار داخلش و دسته بندی ها و امکاناتش افزایش چشمگیری داشته که توی تصویر زیر می تونید بخش کوچیکی از این تغییرات رو ببینید .

مثلا توی تصویر زیر زمان بازی رو میبینید که برای عاشق های مسابقات ورزشی یک مزیت عالی به حساب میاد :

پیتال سرچ

تغییرات بعدی همون تغییرات مکان یاب برنامه Cloud هست که خیلی بهتر و بیشتر شده و میتونید توی تصویر زیر خودتون با چشمای زیباتون ببینید :

مکان یاب هوآوی

مورد بعدی منوی جانبی گوشی هست که با یک طراحی خیلی خیلی زیبا ایجاد شده و میتونه بهتون تجربه خوبی از کاربری رو بده :

آموزش و نحوه آپدیت گوشی هوآوی به EMUI 12 و هارمونی

خب دوتا تغییر بزرگ دیگه مونده که الان بهتون میگیم ، این دوتا تغییر هم توی نرم افزارهاست که هر کدوم خاصیت خودشون رو دارن .

بریم ببینیم ؟

 

آموزش استفاده از برنامه های گوگل در گوشی هوآوی

حتما شما هم میدونید که گوشی های جدید هوآوی از جانب گوگل تحریم شدن و اجازه استفاده از برنامه های این شرکت رو ندارن . قبلا این کار با افزونه جانبی انجام میشد که باید از AppGallery دانلود و نصب میشد .

حالا با امکان جدید برنامه فوری میتونید از تک تک این نرم افزارها استفاده کنید که کافیه مثل تصویر زیر برنامه های گوگل رو از AppGallery باز کنید و بعد به وسیله 4 نقطه بالای صفحه برنامه رو به صفحه اصلی گوشی تون اضافه کنید .

اپ گالری

بعد از اون نرم افزاری با اسم مرکز برنامه های فوری به صفحه اصلی تون اضافه میشه که از طریق اون هم میتونید مانند یک منوی جداگانه از برنامه های گوگل استفاده کنید .

مثل تصویر زیر :

برنامه های فوری

حالا با این برنامه همونطور که توی تصویر بالا میبینید میتونید از برنامه های زیادی به عنوان برنامه فوری استفاده کنید . یعنی چی ؟ یعنی این برنامه های اصلا روی گوشی تون نصب نمیشن و فضایی از رم و حافضه گوشی تون پر نمیکنن .

به همین راحتی می تونید ازشون استفاده کنید .

 

ویرایشگر حرفه ای هوآوی در آپدیت جدید

مهمترین تغییر در گالری بعد از آپدیت ، ایجاد صفحه و نرم افزاری جدا برای ویرایش تصاویر و ایجاد کلیپ با تصاویر گالری هست .

کافیه وارد گالری گوشی تون بشید و از بخش کشف کردن در پایین صفحه ، وارد قسمت مهم گالری تون بشید . حالا می توانید روی سه گزینه تازه بالای صفحه به نام های : خلق داستان ، Petal Clip و ایجاد کلاژ کلیک کنید .

با این کار برنامه فوری Petal Clip به صفحه اصلی گوشی تون اضافه میشه که از طریق اون میتونید به ویرایشگر اختصاصی هوآوی دست پیدا کنید و مثل تصویر زیر با باز کردنش شروع به ساخت کلیپ و … کنید .

آموزش و نحوه آپدیت گوشی هوآوی به EMUI 12 و هارمونی

به همین راحتی می توانید از امکانات فراوان آپدیت جدید EMUI 12 در گوشی هوآوی خودتون استفاده کنید . البته تغییرات زیادی دیگه ای هم ایجاد شده که بهتره بعد از آپدیت خودتون بهشون رسیدگی کنید .

 

کدام گوشی های هوآوی با آپدیت جدید EMUI 12 تست شده اند ؟

ما در تست های خودمون سه گوشی هوآوی رو تست کردیم و دو گوشی آپدیت داده بودند که با موفقیت و بدون مشکل آپدیت شدند .

گوشی های تست شده به این شکل بودند :

  • گوشی Huawei nova 7i : ( آپدیت EMUI 12 انجام شد )
  • گوشی Huawei y9 prime 2019 : ( آپدیت EMUI 12 انجام شد )
  • گوشی Huawei y9 2018 : ( آپدیت وجود نداشت )

شما هم با این آموزش آپدیت گوشی هوآوی خودتون رو بررسی کنید و اگر با موفقیت انجام شد حتما در بخش نظرات برامون اسم و مدل گوشی تون رو بنویسید تا در این بخش درج بشه و بقیه عزیزان هم مطلع بشن .

 

سخن پایانی :

ما توی این مقاله از سلام یار برای شما هم آموزش آپدیت گوشی هوآوی به اندروید 12 رو دادیم و هم بعضی از تغییرات مهم این آپدیت رو براتون نوشتیم .

امیدواریم این آموزش انقدر کامل و دقیق بوده باشه که بتونید راحت ازش استفاده کنید . شما هم توی بخش نظرات سوالات خودتون رو بپرسید تا ما در صورت امکان راهنمایی تون کنیم .

نظرات شما هم برای کمک به ما مفید هست و رفع مشکلات بقیه عزیزانی که این مقاله رو میخونن .

 

سلام یار

اگه قصد تغییر دنیا رو داری، قلم بردار و شروع به نوشتن کن…

53 دیدگاه

  1. خیلی خیلی عاااااالی بود دمتون گرم بابااااا ایول
    منم نوا7 دارم آپدیت کردم همین الانم تموم شد

  2. سلام
    خیلی ممنون بابت راهنمایی خوبتون
    فقط حتما داخل مطلبتون درج کنید که نسخه نهایی HiSuite باید نصب بشه

    1. سلام
      ممنون میلاد عزیز از نکته بسیار مهمی که بهمون گفتی
      مقاله آپدیت شد و نکته ذکر شده درج شد ، امیدواریم که این آموزش براتون مفید بوده باشه .

  3. سلام من گوشیم Y9s هست ولی نوشته بود آخرین نسخه نصب شده ولی مال من EMUI 10 هست نشد ولی شما Y9 2019 رو ابدیت کردید می‌شه بپرسم چه‌ جوری

    اگر لطف کنید راهنمایی ام کنید

    1. سلام دوست عزیز
      در توضیحات آموزش ذکر کردیم که اگر آپدیتی وجود داشته باشه حتما براتون میاد اما اگر نباشه نمیاد درست مثل همون عکسی که نوشته نسخه موجود EMUI 12 برای نوا7 هستش و آپدیت جدیدی نداره .
      با این روش اگر در کل آپدیتی برای گوشی شما توسط هوآوی ارائه شده باشه بالا میاد و اصلا هم ربطی به منطقه انتخابی گوشی شما نداره و حتی به اینکه هوآوی این آپدیت رو برای چه مناطقی داده باشه هم نداره .
      فقط و فقط کافیه هوآوی یک نسخه جدیدی برای گوشی شما ارائه داده باشه ، همین .
      پس اگر گوشی شما آپدیت نداشته یعنی هنوز هوآوی آپدیتی نداده .

      1. سلام
        من تمام کار ها رو انجام دادم آپدیت هم اومد دانلود هم کردم تا 99ددرصد رفت و بعدش نوشت بروز رسانی نشد
        به نظرتون حالا چی کار کنم؟

        1. سلام و عرض ادب
          از اینکه اتصال باقی مونده تا لحظه آخر مطمئن هستید ؟ یعنی تداخلی در اتصال گوشی و سیستم ایجاد نشد ؟

      2. سلام من نرم افزار اصلی رو دان کردم رو جدید ترین نسخه اصلا توی تنظیمات قسمت پروکسی نداره چکار کنم ؟

  4. سلام خدمت دوستان عزیز آقای M.YH درست میگن گوشی من هم Y9S با اینکه مدلش از Y9PRIME بالاتره رمش هم بالاتره ولی واسه ما آپدیت نیومده ولی واسه مدل پاین ترش آپدیت اومده این یکم عجیبه

    1. من سایت هم آوی رو دیدم و Y9 2019 بروزرسانی اش زودتر از Y9s و بعد Y9s هم Y8p انشالله که‌ بر اساس لیست باشه و برای ما هم بیاد

  5. سلام خدمت دوستان واقعا دیگه از گوشی های هواوی متنفر شدم گوشی من y9s دو ساله هنوز واسش آپدیت نیومده بعد اپل گوشی 10 سال پیشش و هنوز داره آپدیت میده
    خیلی سر هواوی تعصب داشتم ولی پشیمونم

    1. دوست عزیز اپل هر سال داره یک گوشی میده و پرچمدار میده و مبلغی که میگیره بابت گوشیش برای پرچمداره پس باید آپدیت بده ولی خب ده سال که دیگه منطقی نیست طبق آماری که من دارم معمولا گوشی های پنج سال پیشش رو میده که بایدم بده چون پرچمدار خریدی و توی گوشی های اندرویدی چه هواوی چه سامسونگ ویا شیائومی و پیکسل گوگل هم همینطوره اگه شما بری پرچمدارشون رو بخری و به همون مقدار پول بدی اگر پنج سال آپدیت رو نده صد در صد تا چهار سال آپدیت اندروید رو میدن و تا شش سال آپدیت امنیتی رو میدن
      دقیقا مشکل بیشتر مردم اینه که گوشی های آیفون که پرچمدار هستن و پول هنگفتی بهشون باید بدی رو با گوشی های اندروید میان رده و یا حتی پایین رده مقایسه میکنن در صورتی که باید با هم رده های پرچمدار اندروید مقایسه بشه که اونموقع متوجه خواهید شد چرت بودن آیفون رو
      بعدشم y9s هواوی یک گوشی پایین رده حساب میشه پس انتظار زیادی هم نمیتونه داشت برای آپدیت بیشتر از یک دونه

  6. سلام وقت بخیر و نیکی
    خیلی ممنون بابت مطلبتون
    ولی اینکه بخواییم آخرین آپدیت که اومده مثلا 12 رو باید تو خود گوشی مثل قبلنا که سرچ میکردیم میومد نصب کنیم یا بخاطر تحریم ها باید از این نرم افزار و اینا استفاده کنیم؟
    الان مدل گوشی من p30 pro هست آپدیت 12 هم انتشار داده هواوی واسش ولی تو قسمت آپدیت که میزنم هیچی نمیاره
    آیا باید از این طرفند شما استفاده کنم
    به نطرتون اگر استفاده کنم مثل اون بیلد ها نباشه که لک و مک داشته باشی گوشی
    با خیال راحت بنصبم؟
    خیلی ممنون اگه جواب بدین
    دوستان اگه شمام مثل من مشکل آپدیت دارین مطرح کنین ممنون

    1. سلام ممنون از دیدگاه مفیدتون
      این آپدیت کاملا رسمی هست و هیچ مشکلی نداره اما روی بعضی از گوشی ها به دلیل موقعیت مکانی انتخاب شده یا آی پی بالا نمیاد و امکان آپدیت مستقیم وجود نداره .
      برای همین هم با استفاده از پروکسی مخصوص آی پی جدید و رندوم اضافه میشه به نرم افزار تا بتونید به راحتی به آپدیت دسترسی داشته باشید .
      روی تمام گوشی های اعلام شده تست شده و هیچ گونه مشکلی نداشته چون این آپدیت با استفاده از تغییر رام و نصب آپدیت های دستکاری شده انجام نمیشه ، کاملا مستقیم از خوده شرکت هوآوی دریافت میشه .

  7. با عرض سلام و خسته نباشید
    سیستم ویندوز 7 می باشد ولی برنامه های سویت پراکسی که دانلود میکنم و از زیپ خارج می کنم اجرا نمی شود و خطای عجیبی میدهد و انگار یک فایل گم شده شده مفهوم پیامش اینه در حالی که من اصلا هیچ انتی ویروسی نصب نکردم و دیوار اتش هم خاموش هست.
    متن ارور این هست

    MIssin file xxxxxx not detected

    1. سلام و عرض ادب
      لطفا روی سیستم دیگری تست کنید این ارور برای خودمان هم به وجود اومده و دلایل زیادی میتونه داشته باشه که یکیش نسخه جدید ویندوز هست .

  8. سلام میشه روی y9s هم تست کنید و اگه شد مقاله رو به روز رسانی کنید.

  9. سلام ببخشید من چن هفته پیش ب شرکت هواوی تماس گرفتم گف بازه زمانی برای اپدیت هواوی منتشر نشده
    ینی الان منتشر شده که شما اپدیت کردین؟!!
    پس هواوی y9s کی اپدیت میشه؟؟

    1. سلام
      بله ، در پاسخ کامنت های دیگه هم به کاربر دیگری عرض کردیم که آپدیت انجام شده توسط روش توضیح داده شده این مقاله مستقیما از خوده شرکت هوآوی دریافت میشه . زمان آپدیت ها رو ما اطلاع نداریم و فقط باید تست کنید .

    2. سلام
      دوست عزیز بر اساس تجربه عرض میکنم، نمایندگی های فارسی زبان تقریبا میشه گفت کاملا بی سواد هستند و فقط اعتماد به نفس دارند که چرا می‌کنند جواب سوال هایی رو بدهند که باد نیستند، بی انصافی نکنم انگلیسی زبان هوآوی هم همینه، کار شما رو راه نمی‌اندازد فقط ۴تا جمله و کلمه قشنگ استفاده میکنه تا وجه شرکت رو حفظ کنه، اطلاعات فنی هم به هیچ وجه ندارند

  10. ببخشید من اگه گوشیو ببرم گوشی فروشی میتونن اپدیتش کنن؟!!!
    Y9s

  11. میت 20 پرو درصد95 گیر میکنه با اینکه تو گوشی حجم مصرف میکنه

  12. بعد اپدیت از طریق کامپیوتر بازم اپدیت میاد اپدیت کنیم؟

    1. بله
      ولی نیازی نیست چون آپدیت اول رسمی هست آپدیت های بعدی رو با خوده گوشی از بخش بروزرسانی هم میتونید انجام بدید .

  13. سلام وقت بخیر
    بنده p30 lite دارم و تمامی سرویس های گوگل هم برام فعاله .
    الان اپدیت هم برام اومده EMUI 12
    اگه اپدیت کنم سرویس های گوگل برام غیر فعال میشن ؟

    1. داداش الان منم همین سوال رو دارم اگه آپدیت کردی میتونی نتیجه اش رو بهم بگی بدونم چی شدش!؟

  14. درود. الان آپدیت 12 برداشته شده?
    ضمنا من ورژن12 را انجام دادم. ولی در بخش موزیک. آهنگهایی که play list بودن. حذف شده

  15. باسلام خدمت شما چرا در آپدیت جدید موزیک پلیر خود گوشی بدون اینترنت عمل نمیکند

    1. سلام و عرض ادب ، متاسفانه ما توی آپدیت های انجام شده چنین مشکلی رو مشاهده نکردیم .
      لطفا مدل گوشی تون رو بنویسید تا بقیه دوستان هم ببینن و نظر بدن و اگر کسی مشکل مشابه داشتن اعلام کنن تا بررسی بیشتری در موردش انجام بشه .

  16. سلام من بعد از آپدیت برنامه موزیکم دچار مشکل شد و موزیکارو بالا نمیاره و وقتی اسکن میکنم رو 80 درصد میماند. میدونید مشکل از چیست ؟ huawei y9 prime

    1. سلامو عرض ادب دوست عزیز
      این مشکل بررسی شد و متوجه شدیم که مشکل از آپدیت نیست ، مشکل از خوده موزیک پلیر هستش ، الان برای کاربرانی هم که حتی گوشی شون رو آپدیت نکردن بعد از آپدیت موزیک پلیر با این مشکل مواجه شدن
      این مشکل رو با موزیک پلیرهای دیگه بررسی و امتحان کنید

  17. با سلام و عرض خسته نباشید
    این روش آپدیت به راحتی از طریق خود آپدیت گوشی هم قابل استفاده هست و تا الان گوشی p30 lite و y8p رو باهاش به این اپدیت ارتقا دادیم ولی y7aچه با این روش چه به صورت عادی ارتقایی نداشته
    خیلی دوست داشتم آموزش ارتقا به هارمونی رو میذاشتین که الان هواوی فارسی نوشته برای خیلی از گوشی ها اومده و من نتونستم انجامش بدم از جمله همین گوشی y8p
    و در کل متاسفم برای دولتمون که هیچ واکنشی به این توهین هواوی نمی کنه که کلا نام ایران رو از کشورها حذف کرده ولی همون امریکایی که تحریمشون کرده رو داره باز حداقل اعراب به دنبال تغییر نام خلیج همیشه فارس هستن اینا که کلا حذفمون کردن

    1. سلام و عرض ادب
      دوست عزیز این روش آپدیت از مرکز هوآوی آپیت رو برای شما دریافت میکنه پس اگر آپدیت هارمونی هم اومده باشه قطعا با همین روش قابل دریافت هست .

  18. سلام خسته نباشید من گوشیه y72019 دارم میخواستم بدونم emui12میتونم براش نصب کنم؟

  19. سلام
    من گوشیم Y9a هست کسی این روشو امتحان کرده که بداش اپدیت میاد یا ن؟
    چون واقعا عجیبه Y9 پرایم گرفته ولی این هنوز ن
    البته ک خودم امتحان نکردم و تو اپدیت خود گوشی زدم چیزی نبود

  20. سلام خسته نباشید جسارتا من تمام راه حل هارو رفتم ولی در اخر نوشت شما به اخرین نسخه اپدیت هستید و گوشیمم هووای نوا 7I هستش چرا؟؟؟؟؟

  21. سلام وقت بخیر خسته نباشید ببخشید من گوشیمو آپدیت کردم ازون روز گوشیم هنگ میکنه آیا دلیلش همین آپدیت جدید هستش؟
    گوشیم هواوی p30 lite هستش و به نسخه 12 ارتقا دادم و کلا گوشیم هنگه و گیر میکنه

    1. سلام و عرض ادب
      بله میتونه به دلیل آپدیت باشه
      گوشی تون رو تخلیه کنید و یبار به طور کامل گوشی تون رو ریست کنید.

  22. سلام
    سوال اول اینکه آپدیت ارائه شده برای میت 10 هم کابرد داره؟
    دوم اینکه وقتی از لینک دانلود مستقیم استفاده می کنم سیستم فایل رو مخرب شناسایی و فایل ور پاک می کنه.
    وقتی بر روی لینک آبی هم کلیک می کنم ارور 404 Not Found میده.
    از دو کامپیوتر با سیستم عامل 7 و 10 امتحان کردم

    لطفا راهنمایی بفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا