حمید بورد به عنوان مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران منصوب کرد

Hamidbord appointed as the CEO of National Iranian Oil Company

محسن پاک نژاد وزیر نفت طی حکمی حمید بورد هیئت مدیره را به مدت دو سال به عنوان مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران منصوب کرد. محسن پاک نژاد، حمید بورد در قرائت حکم خطاب به هیئت مدیره گفت:

آقای حمید بورد

با توجه به تعهد، تخصص و سوابق ارزنده و بر اساس ماده 50 اساسنامه شرکت مصوب 1394 بنا به پیشنهاد اعضای محترم هیأت مدیره شرکت ملی نفت ایران، به موجب این مصوبه. به مدت دو سال به موجب این حکم به سمت معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران منصوب می شوید.
لازم است با استعانت از خداوند متعال و با بهره گیری از تمامی توانمندی های این شرکت و برای نیل به اهدافی که مهمترین آنها نیازمند اقدامات موثر و در دستور کار قرار گرفته است مراتب را در اسرع وقت به اینجانب گزارش نمایید.

پیشنهاد سلام یار: علائم شیوع بیماری پاراآنفلوانزای

اقدامات موثر حمید بورد

  • استفاده از استراتژی و تمامی ظرفیت های قابل استفاده و کارآمد و مدیریت علمی مخازن به منظور بهبود و ارتقای ظرفیت و افزایش ظرفیت تولید نفت و گاز، بهبود ضریب بازیافت از مخازن و افزایش ظرفیت صادرات نفت و فرآورده های نفتی.
  • پیگیری موثر در راستای تسریع در اجرای طرح های توسعه میادین نفت و گاز با اولویت های بخشی مشترک به ویژه طرح افزایش فشار میدان گازی پارس جنوبی و میدان نفتی غرب کارون برای تولید هر چه بیشتر ثروت کشور. و اختلافات را حل کند.
  • اولویت بندی تخصیص منابع مالی و استفاده از روش های موثر برای جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی و رواج اقتصاد نفتی.
  • اتخاذ تدابیر لازم، اتخاذ تدابیر لازم و استفاده از تمامی توانمندی های سازمان برای تحقق جهش تولید و مشارکت بخش دولتی و خصوصی.
  • استفاده و حمایت از شرکت های دانش بنیان در جهت بومی سازی تجهیزات و کالاهای استراتژیک صنعت نفت و همچنین روش های جدید و فناورانه اکتشاف، استخراج و بهره برداری از میادین نفت و گاز.
  • توجه ویژه به تحقق اهداف مندرج در قانون برنامه هفتم، پیشرفت به عنوان برنامه راهبردی دولت چهاردهم و اجرای احکام وزارت نفت در راستای سایر معاونت ها و مدیریت … قانون برنامه ریزی هفتم. .

سلام یار

اگه قصد تغییر دنیا رو داری، قلم بردار و شروع به نوشتن کن…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + 15 =

دکمه بازگشت به بالا