چین موفق به ساخت بشقاب پرنده شد – پرواز بشقاب پرنده های چینی در آسمان آمریکا

China succeeded in building a flying saucer

سازمان‌ های اطلاعاتی ایالات متحده ، سالها ، وقت ، صرف مطالعه ویدئو‌های مرتبط با صد‌ها بشقاب پرنده‌ ای کرده اند که در شبکه‌ های اجتماعی و وب سایت‌ های مختلف ، به عنوان بشقاب پرنده ثبت شده است ، اکنون به نظر می‌ رسد آن چه سال‌ ها به عنوان بشقاب پرنده ، شناسایی می‌ شد ، در واقع ، پهپاد‌های جاسوسی چینی‌ ها است .

پهپاد‌های جاسوسی چینی به شکل بشقاب پرنده

نیویورک تایمز به نقل از مقامات آگاه وزارت دفاع ایالات متحده در گزارشی ، اشاره کرده است که طی سال‌ های اخیر موضوع پهپاد‌ها بسیار داغ شده و مورد توجه قرار گرفته است، این موضوع تا حدی جدی شده که پنتاگون ، یک کارگروه ویژه برای بررسی این ماجرای بشقاب پرنده ها، اختصاص داده است .

اما اکنون و با بررسی‌ های گسترده علمی و تکنولوژی ، مشخص شده که ماجرای UFO ، آدم فضایی‌ ها و بشقاب پرنده‌ ها از اساس بی پایه است و پشت پرده اغلب ماجرا‌های مرتبط با بشقاب پرنده ها، چینی‌ ها حضور دارند .

اکنون سوالی که برای آمریکایی‌ ها ایجاد شده ، این است که تکنولوژی‌ های جاسوسی چینی‌ ها تا چه حدی توسعه یافته و آنان در تلاشند تا چه سطوحی از اطلاعات را با این روش ، سرقت کنند .

در بخشی از گزارش پنتاگون ، به این موضوع اشاره شده است که احتمالا برخی از مشاهدات شهروندان که به عنوان بشقاب پرنده ثبت می‌ شود ناشی از انعکاس نور و توهم‌ های بینایی است .

این مطالعه جدید در ژوئن ۲۰۲۱ منتشر شده است و شامل ۱۴۴ مورد ادعای مشاهده بشقاب پرنده‌ها است که دولت ایالات متحده بین سال‌ های ۲۰۰۴ تا ۲۰۲۱ ثبت کرده بود .

در گزارش پنتاگون توضیحاتی مفصل نیز درباره فناوری‌ هایی ارائه شده است که توسط چین ، روسیه و دیگر کشور‌ها و برخی نهاد‌های غیر دولتی برای جاسوسی استفاده می‌ شود و در نهایت به این نکته اشاره شده که گاهی در جریان طوفان‌ ها یا شرایط ناپایدار آب و هوایی ، پرندگان یا حتی بالن‌ های هواشناسی نیز به اشتباه به عنوان بشقاب پرنده دیده می‌ شوند .

سلام یار

اگه قصد تغییر دنیا رو داری، قلم بردار و شروع به نوشتن کن…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − یک =

دکمه بازگشت به بالا