روحانیون به جام جهانی قطر می روند – واکنش عجیب وزارت ورزش

The clerics are going to the World Cup in Qatar

تعدادی از بلیت‌ های سهمیه ساکنان قطر که به فروش نرفته به ایران اهدا شده است . بلیت‌ هایی که حرف و حدیث‌ های زیادی ایجاد کرده است . معاون وزیر ورزش در این باره تاکید دارد که ۹۰ درصد این بلیت‌ ها به مستند سازان ورزشی و ورزشکاران غیر فوتبالی اهدا شده است .

پر کردن ورزشگاه‌ های جام‌جهانی در کشور کوچک قطر از چالش‌ های این دوره از رقابت‌ های جام جهانی فوتبال است ، آن هم در برخی از دیدارها که ممکن است ساکنان کشور میزبان علاقه‌ ای به خرید بلیت آن بازی‌ را نداشته باشند .

در همین راستا اخیرا کشور قطر تعدادی بلیت از سهمیه ساکنان این کشور در مرحله گروهی رقابت‌ های جام جهانی را به ایران اهدا کرده است . بلیت‌ هایی که بر اساس برخی اظهار نظرها ، شائبه‌ هایی درباره اعزام روحانیون به قطر برای انجام کار فرهنگی را ایجاد کرده ، موضوعی که معاون فرهنگی وزیر ورزش آن را رد می‌ کند .

سینا کلهر ، معاون فرهنگی و ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در این باره اظهار کرد :

در خصوص بسته اهدایی بلیت از طرف قطری چند نکته باید مورد توجه قرار گیرد . اول اینکه این بلیت ها برای ساکنان خود قطر هست و چون از خرید بلیت استقبال نشده به ایران داده شده است . تعداد دقیق این بلیت‌ ها هم ۱۸۰۰ عدد است .

وی ادامه داد : این بلیت‌ ها برخلاف بلیت‌ های که فدارسیون فوتبال در اختیار دارد قابل فروش در بازار نیست و عمدتا برای ردیف سه سکوها استادیوم‌ های ورزشی است . هرچند احتمال اینکه طرف قطری در لحظه آخر همه این ۱۸۰۰ بلیت را نامعتبر اعلام کند نیز وجود دارد .

کلهر با تاکید بر اینکه در میان اسامی که برای این بلیت‌ ها به طرف قطری اعلام شده فقط یک نفر روحانی وجود دارد ، وی افزود : یک نفر روحانی در لیست ارسالی این بلیت‌ به طرف قطری حضور دارد و آن هم مدیرکل فرهنگی وزارت ورزش و جوانان است .

تقریبا ۹۰ درصد این بلیت‌ ها بین مستند سازها، خبرنگارها و ورزشکاران غیرفوتبالی توزیع شده است . ۱۰ درصد دیگر هم برای فعالیت فرهنگی در اختیار دو وزارت خانه میراث فرهنگی و وزارت ارشاد قرار گرفته است .

معاون وزیر ورزش و جوانان ادامه داد : مدیریت حوزه‌ های علمیه هم در نامه‌ ای رسمی اعلام کرده‌ اند که هیچ روحانی به قطر اعزام نمی‌ کنند و هیچ برنامه‌ ای برای جام جهانی قطر ندارند .

سلام یار

اگه قصد تغییر دنیا رو داری، قلم بردار و شروع به نوشتن کن…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا