آقایان چه مسائلی را از همسر خود پنهان می کنند؟ شما میدونید؟

مسائل مردانه که اغلب باعث لطمه به روحیه و روان آقایان نیز می شوند مسائلی هستند مانند :

نیاز به آرامش ، نیاز به تعریف و تمجید ، لذت جنسی و کمبود عاطفه و… باشد در این مقاله می خواهیم بیشتر به رازهای آقایان بپردازیم . روانشناسان بالینی توصیه می‌کنند زنان به مسائلی که ممکن است آقایان از آنان پنهان کنند ، توجه داشته باشند تا بتوانند به بهترین وضع ممکن زندگی را اداره کنند .

عملکرد آقایان به‌ طور طبیعی در بیان احساسات و عواطف مانند زنان نیست . آنان اغلب هنگام بروز برخی مشکلات و مسائل حساس سعی می‌کنند آرامش خود را حفظ کنند و اجازه ندهند کسی از تلاطم آنان باخبر شود . اما این اسرار ممکن است آینده‌ ای تلخ را پس از ازدواج و شروع زندگی مشترک برای آنان رقم بزند . چنانچه مردان از گفت‌ و ‌گوی صادقانه با همسرشان مطمئن باشند به یقین آنان روابط خود را بهبود می‌بخشند .

توجه داشته باشید اگر همسرتان را به خاطر قدرتش ستایش کنید ، او احساس قدرت و برتری می‌کند . آنان دوست دارند همیشه قوی به نظر برسند . بنابراین زنان باید از قدرت همسران خود تعریف و تمجید کنند ، زیرا مردان به توجه همسرشان نیاز دارند . به عنوان مثال از او بخواهید در کنسرو را باز کند یا در جا به‌ جایی وسایل سنگین کمک کند . این درخواست ، احساس نا‌امنی را در شما از بین می‌ برد و به او اعتماد به نفس می‌بخشد . در اینجا به جای دستور تنها با یک تحسین ساده به او انرژی می‌دهید .

مردها دوست دارند همیشه همسرشان را مرتب ببینند و مطمئن باشند که او بیمار نیست ، زیرا آنان دوست دارند خانواده ‌ای قوی داشته باشند .

نیازمند آرامش :

زنان در حالی که استراحت می‌کنند ، می‌توانند هم حرف بزنند و هم به صحبت‌ ها گوش بسپارند . اما مردها نمی‌ توانند چند کار را همزمان انجام دهند . مغز مردان خطی است و از کاری به کار دیگر حرکت می‌کند ، علاوه بر آن برقراری ارتباط در محل کار در طول روز مغزشان را خسته می‌کند . بنابراین به زمان و فرصتی برای تنها ماندن نیاز دارند تا بتوانند آرامش خود را بازیابند .

آقایان چه مسائلی را از همسر خود پنهان می کنند

تمایل به آشتی و حفظ آرامش :

بر‌ خلاف آنچه زنان تصور می ‌کنند مردها پس از یک درگیری نمی ‌توانند بلافاصله روابط‌ شان را ترمیم کنند . در حالی که این‌گونه نیست ، مردان از تنهایی و ناراحتی همسرشان بیم دارند و سعی می‌ کنند صلح را در زندگی مشترک بنا کنند . یک نفس عمیق بکشید و بدون عصبانی شدن درباره موضوعی خاص با همسرتان صحبت کنید . از او بخواهید صادقانه صحبت کند و از او به خاطر صداقتش قدردانی کنید .

همسر پر از انرژی

مردان دوست دارند همسرانی قوی و پر ‌انرژی داشته باشند . توجه به این خواسته موجب می ‌شود هم سلامت بمانید و هم اینکه به نگرانی ‌های او و خواسته ‌هایش توجه کنید .

حرف آخر :

مردان تصور می‌کنند مهارت خاصی در اداره مسائل مالی دارند و می‌ توانند از لحاظ مالی زندگی را اداره کنند . اگر آن ‌ها احساس کنند که نمی ‌توانند وضعیت مالی زندگی ‌شان را حفظ کنند . احساس شکست می‌کنند ، به عنوان مثال اگر شوهرتان نتوانسته صورتحساب مربوط به قبضی را بپردازد ممکن است آن را پنهان کند . مردان دوست ندارند که همسرشان به آنها به عنوان یک فرد فراموش کار نگاه کنند .

 

سلام یار

اگه قصد تغییر دنیا رو داری، قلم بردار و شروع به نوشتن کن…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − شش =

دکمه بازگشت به بالا