آب زردچوبه برای درمان عفونت ها

زردچوبه نوعی گیاه است که مصرف آن فواید بسیار زیادی را برای فرد در پی دارد . پودر زردچوبه به منظور های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد که از جمله آن می توان به استفاده به عنوان ادویه و یا مصرف های مختلف در شاخه های طب سنتی اشاره کرد .

از آب زردچوبه می توان به عنوان یکی از بهترین راه های درمان برای از بین بردن عفونت ها نام برد . برای درمان عفونت های دستگاه دفع ادرار و کلیه ها ، دندان و لثه ، گلو و معده و… از آنتی بیوتیک طبیعی استفاده کنید که با استفاده از مواد اولیه بسیار قوی در خانه تهیه می شود .

به کمک این مقاله ما آنتی بیوتیک طبیعی را به شما معرفی خواهیم کرد که به وسیله آن با عفونت های بدنتان مبارزه کنید برای اطلاع از چگونه آماده کردن این آنتی بیوتیک مطالب زیر را بخوانید .

دستورالعملی که ما در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد تاکنون یکی از بهترین آنتی بیوتیک ها برای مبارزه با عفونت ها بوده است و یا می شود گفت بهترین درمان برای مبارزه با عفونت ها است .

این دستورالعمل مخصوص آن دسته از افرادی می باشد که می خواهند سیستم ایمنی قوی داشته باشد و به وسیله آن بتوانند در برابر تمامی بیماری ها از سلامت خود دفاع کنند .

این آنتی بیوتیک برای درمان و مقابله با انواع قارچ ها استفاده می شود که خواص ضد ویروسی بی نظیری دارد امروزه یک عادت شده است ، زمانی که ما بیمار می شویم یا بدنمان عفونت می کند به سرعت به دکتر مراجعه می کنیم تا با داروهای شیمیایی آن را درمان کنیم .

در این مقاله به شما چگونه فراهم کردن آنتی بیوتیکی که با استفاده از آن به هیچ یک از داروهای شیمیایی نیاز ندارید ، را آموزش خواهیم داد ، اگر می خواهید یاد بگیرید مطالب زیر را بخوانید .

مواد لازم :

 

  • 2 قاشق آب زرد چوبه
  • 2 قاشق ترب کوهی رنده شده
  • زنجبیل 1/4 فنجان
  • 2 عدد فلفل تند
  • پیاز خرد شده 1/4 فنجان
  • سرکه سیب 700 میلی لیتر

آب زردچوبه برای درمان عفونت ها

روش تهیه آنتی بیوتی :

 

در ادامه ما روش تهیه این دستورالعمل را ذکر خواهیم کرد .

قدم اول : قبل از آماده سازی این آنتی بیوتیک ابتدا از دستکش استفاده کنید .

قدم دوم : تمام موارد بالا را در کاسه بریزید (بجز سرکه سیب) سپس خوب مخلوط کنید .

قدم سوم : هنگامی که به خوبی هم زدید تمام مخلوط را در یک ظرف بریزید .

قدم چهارم : سرکه سیب را اضافه کنید و درب شیشه را ببندید و آن را هم تکان دهید که به خوبی جذب شود .

قدم پنجم : ظرف مخلوط باید در جای خشک و خنک به مدت 14 روز نگهداری شود و آن را روزی یک بار هم بزنید .

قدم ششم : بعد از 14 روز درب شیشه را باز کنید و مایع آن را داخل لیون بریزید .

نکات استفاده

شما می توانید این مایع را پس از هر بار غذا خوردنتان مصرف کنید ، پس از مصرف این محلول ممکن است که کمی احساس سوزش در بدنتان مشاهده کنید در این صورت توصیه می شود که کمی لیمو و پرتقال مصرف کنید تا این سوزش کم شود .

حتی شما می توانید این محلول را داخل دهانتان بریزید و آنرا غرغره کنید ( هر روز دو یا سه بار این کار را انجام دهید ) این محلول یکی از بهترین آنتی بیوتیک های خانگی شناخته شده تاکنون است و خانم های باردار و کودکان نیز می توانند استفاده کنند .

سلام یار

اگه قصد تغییر دنیا رو داری، قلم بردار و شروع به نوشتن کن…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − 7 =

دکمه بازگشت به بالا